POV chanyeol,
"Pergilah baekhyun!" kata ku Pada baekhyun Dengan geram.Dah lah aku menyampah jugak Dengan jihyun ni,tapi....tak baik jugak aku menyampah dekat dia,dia dah banyak tolong aku..
"Saya nak cakap sesuatu,bukan nak bunuh awak pun!" jerit jihyun lebih h kuat dari tadi.Dia ni tak Sakit tekak ke apa?!
"Yelah yelah!" kata baekhyun dan terus pergi dekat jihyun.
POV baekhyun,
"Apa dia??" kata ku tanpa pandang muka jihyun.
"Awak buat apa tadi kat belakang sekolah??" tanya jihyun padaku.
"Tak buat apa apa pun,just hilang kan stress kat situ,kenapa??" balas ku sambil angkat kening.
"Saya tahu lah awak hilangkan stress,tapi kenapa sampai dinding sekolah jadi buruk??" tanya jihyun sambil senyum sinis.
Gulp!! Aku tak tahu nak jawab apa!! Macam mana ni !!! Chanyeol!! Hara!!! Tolong aku!!
"Aaa....sa....sa...saya...ta...tak...bu.........bu...buat.....pun...." balasku Dengan gagap sebab takut.
Mana aku tak takut,sebab,jihyun ni,ada jadual dia,kejap baik,kejap jahat,kejap garang,aku naik pening fikirkannya.
"And then?? Sapa buat?? Saya buat ke encik baekkie?? " sindir jihyun padaku.
Aku terus mendongak memandang nya.Biasalah,jeon jihyun ni tinggi lampai!! Macam tiang dah aku tengok !! Memang aku akui yang jihyun lagi tinggi dari aku sebab aku ni memang pendek !! Tak boleh jadi ni !!
"Saya tak buat ! percayalah ! Byun baekhyun budak baik ok!" kata ku Pada jihyun dengan geram.Dia ni tak faham bahasa ke apa?!
"And then?? Setahu saya takde sapa yang duduk kat belakang sekolah,awak je yang pertama Kali saya tengok tau," kata jihyun lagi sambil mencatat nama ku.
"Catat lah nama saya! Ingat saya Takut?Pergi mati lah! Awak ingat awak ketua pengawas awak boleh marah saya suka hati awak je?!Saya pun ada hak lah awak tahu tak?!" jeritku Dengan kuat sehingga jihyun berhenti menulis.
"Awak marah saya ke??" tanya jihyun dengan lembut.
Aku terus terdiam.
Aku kasar sangat ke tadi??
"Takpe lah baekhyun, awak pergilah duduk,saya masuk kelas dulu, mianhae saya sakitkan hati awak,Annyeong," kata jihyun dan terus keluar dari kelas ku dengan muka bersalah.
"apa aku buat ni?? Aku Sakit kan hati jihyun," kata ku dalam hati dengan perasaan bersalah.
Di Rumah Chanrin,
POV Hyerin,
"Annyeong, Hyerin dah balik!" kata ku sambil melangkah ke dalam Rumah.
"Chanyeol! Oppa! Awak dah balik ke?!" jeritku bila chanyeol tiada dirumah.
Dia balik Rumah omma kot,takpe lah.
Tuk tuk tuk !!
Aku terus berlari kearah pintu dan terus membukanya sambil tersenyum kerana aku ingat Chanyeol yang balik tetapi aku silap! Senyuman ku terus hilang bila melihat namja tersebut.Orang itu ialah Chansung!
"Chansung? Awak buat apa kat sini?? Mana awak tahu ni Rumah saya??" tanya ku tanpa henti.
Chansung hanya tersenyum memandangku dan terus mrlangkah masuk ke dalam dan mengunci pintu Rumah ku.
"Aaaa...awak na....nak...bu...bu..buat...apa...ni...??" tanya ku dengan gagap.
Chanyeol! Awak kat mana!! Saya Takut!!
"Relaks baby,saya tahu daripada suami awak lah,dia yang suruh saya datang sini untuk temankan awak,so...saya datang lah,ada lagi??" balas Chansung sambil senyum nakal.
"Awak jangan Cuba buat macam macam ye!" jeritku dengan kuat.
Tiba tiba...
Chansung terus kiss aku dengan rakus sehingga aku tak boleh bernafas dengan baik.Aku dah tahu apa rancangan dia! Aku Cuba tolak dia tapi apa kan daya seorang lelaki seperti Chansung ni! Aku hanya menangis! Chanyeol!!!!
"Lepaskan saya chansung! Apa kena dengan awak ni!" jeritku sambil menolak Chansung dengan sepenuh tenaga tetapi Chansung langsung tak bergerak! Chansung terus menolak ku kearah sofa menyebabkan aku berada di bawak dirinya.
"Awak milik saya Hyerin,takde sapa boleh dapatkan awak," Kata Chansung dan terus mencium leherku tanpa henti membuatkan aku terasa bagaikan di neraka! Mana suami aku?! Aku perlukan dia sekarang!
"Chanyeol! Oppa! Jebal! Tolong saya! Chanyeol! Chanyeol oppa!" jeritku sekuat hati tetapi Chansung terus menutup mulut ku dengan pandangan maut.
"Baik awak diam! Kalau tak saya apa apa kan awak nanti!" jerit Chansung sehingga membuatkan aku terkedu.
Dumm!!!!!
Aku terkejut bila pintu rumahku yang berkunci tadi terbuka secara tiba tiba.
Aku terkejut bila seorang namja melangkah kearah aku dengan Chansung yang sedang berada di atas sofa dengan pandangan maut!
Orang itu ialah Chanyeol! Suamiku! Tepat Pada masanya!
"Oppa!" Jerit ku sambil Cuba menolak Chansung.
"Tak guna kau!" jerit chanyeol dan terus menarik Chansung dan menumbuknya tanpa henti sehingga Chansung pengsan.
Aku hanya duduk di tepi sofa dengan keadaan baju yang sudah terbuka separuh.Chansung sudah pengsan di tepi sofa.Chanyeol Terus kearah ku dan memeluk ku.
"Gwenchana? Awak ok? Dia buat sesuatu kat awak ke?!" tanya chanyeol sambil memeluk ku dengan erat.
Aku hanya menangis semahu mahuku dipelukan chanyeol.
"Dia....dia...Cuba...buat...se...su....atu...de...dekat....sa...saya..." kata ku dengan terketar ketar sebab ketakutan.
"Gwenchana,saya ada ni,awak rehat dulu ok," kata Chanyeol sambil usap kepala Ku dengan lembut.
"Oppa,kepala saya sakitlah, " kata ku dan Terus pengsan di dalam pelukan chanyeol.
"Yeobo? Yeobo! Chagi! Bangun chagi!" Jerit chanyeol dan Terus dukung ku dengan gaya bridal style ke dalam bilik kami.
POV Chanyeol,
Aku rasa menyesal sebab biarkan Hyerin sendirian di Rumah.Kalau aku tak suruh Chansung datang sini tadi,semua ni mungkin takkan berlaku.
"Chagi,maafkan oppa,semua ni salah oppa," kata ku sambil usap kepala Hyerin dengan lembut.
"Nasib baik jihyun bagitau aku," kata ku sambil tersenyum.
Sebenarnya,Jihyun yang bagitau aku yang Chansung tengah buat sesuatu dekat Hyerin.aku dapat call dari Jihyun dan Terus lari ke Rumah ku dengan cepat.
BERSAMBUNG ....Kamsahamnida sebab baca !! Cerita ni akan tamat tak lama lagi!! Harap readers boleh bersabar !! Sorry kalau Bab ni membosankan...saya ni memang lembap sikit kalau buat FF ni...mianhae ye...Happy Holiday readers...enjoy your day !! Annyeong!!
YOU ARE READING
You Are Mine ( Complete )
FanfictionMengisahkan tentang Chanyeol dan Hyerin yang sekolah di satu sekolah yang sama.Mereka bagaikan musuh diantara satu sama lain.Chanyeol ialah lelaki yang paling kacak di sekolah nya.Manakala Kim Hyerin ialah seorang budak perempuan yang dipaksa untuk...