Goodbye Jihyun...

313 13 1
                                    

(Part 17)
Di Rumah chanrin,

POV hyerin,

Aku terjaga dan Terus keluar dari bilik untuk sarapan.Aku rasa Chanyeol dah sediakan kot sarapan untuk aku.

Aku Terus kearah dapur dan duduk di meja makan.Aku tersenyum bila ternampak sebuah nota diatas meja tersebut.

"Hai sayang! Morning! Mianhae oppa tak bersama sayang...oppa terpaksa pergi sekolah,oppa dah masak sarapan untuk sayang,tak tahu lah sedap ke tidak,sayang makan jelah ye,jangan risau pasal oppa,oppa ok je kat sekolah,sayang jaga diri je ok dekat Rumah, From your handsome husband,Park Chanyeol,"

Aku tersenyum memandang makanan dihadapanku.Still panas lagi.Aku Terus mengambil sudu dan Terus makan dengan berselera.

Mataku Terus terbeliak bila mengunyah makanan yang chanyeol buat.Sedap gila doh!! Kalah aku punya masakan ni!! Hebat jugak husband aku ni!!

"Gumawo chanyeol,awak memang baik," kataku dengan perlahan dan Terus sambung mengunyah.

Tuk Tuk Tuk!!

Aku terkejut dan Terus berlari kearah pintu.Aku membuka pintu dengan perlahan lahan.

Aku tersenyum bila orang itu ialah Chanyeol.

"Hai Yeobo," kata chanyeol sambil usap pipiku dengan lembut.

"Awalnya oppa balik?" tanyaku sebab sekarang bukan waktu balik lagi.

"Saya balik awal sebab risau pasal awak lah,tak tenang saya kat sekolah tau," balas Chanyeol sambil usap kepala ku dengan lembut.

"Alah oppa,hyerin ok lah dekat Rumah,lagi satu,gumawo sebab buat kan sarapan untuk hyerin,sedap sangat oppa masak," kata ku sambil tolong bawakan beg Chanyeol ke ruang tamu.

"Baguslah Yeobo suka, oppa main masukkan je bahan bahan dia," kata chanyeol sambil buka tali lehernya.

"Oppa Nak air tak??" tanyaku dari dapur.

"Nak! Coklat please!" jerit chanyeol sebab Takut aku tak dengar.

"Apa oppa nak?! Susu?!" usik ku sambil tahan ketawa.

"Tak! Oppa nak coklat lah!" jerit Chanyeol lagi kuat.Dia ni memang boleh high note ke apa??

"Arraseo! Yeobo bawak air susu!" kata ku sambil mengisi air coklat kegemaran chanyeol kedalam cawan.

"Sayang!!" jerit chanyeol membuatkan aku ketawa dengan kuat.

Aku datang kearah chanyeol yang yelah masam muka sebab aku usik Dia tadi.

"Oppa,ni air oppa,jangan lah merajuk,saya gurau je,saya dengar,cuma nak usik oppa kesayangan saya je,takkan tak boleh??" kata ku sambil hulur cawan yang berisi air coklat kepada chanyeol.

Chanyeol masih tak mengambil air yang berada di tangan ku.Aku meletakkan cawan tadi ke atas meja dan merenung muka Chanyeol sambil tersenyum.

POV chanyeol,

Aku rasa tak selesa bila hyerin tenung ku macam tu.Lama kelamaan muka dia makin dekat dengan muka ku.

Tiba tiba...

Cup!!!

Hyerin kiss pipi ku dengan lama.

Muka ku Terus bertukar menjadi merah sampai telinga.Malu gila!!

"Oppa,saya dah bagi kiss,baik oppa minum air tu,tadi kata haus,baik oppa minum sekarang," ugut hyerin Pada ku.

aku Terus menngambil cawan dan membuatkan Cara Cara seperti orang hendak minum,tetapi,aku Terus meletakkannya balik sambil menggeleng tanpa henti.

You Are Mine ( Complete )Where stories live. Discover now