PART 15

312 10 2
                                    

Flashback,

POV jihyun,

Aku sedang jalan dihadapan sebuah banglo yang sangat besar.

Tiba tiba...

"Chanyeol! Tolong! Jebal! Oppa! Jebal! Hajima! Tolong Hyerin!" jerit seorang yeoja dari dalam banglo tu.

Aku Terus kearah tingkap dan melihatnya.Aku terkejut bila Hyerin unnie dengan seorang namja. Tu bukan chanyeol! Tapi Chansung! Yup! Chansung!

"Chansung? Dia buat apa dekat Hyerin unnie?! aku kena call chanyeol!" kata ku dan Terus telefon chanyeol.

Di dalam panggilan,

"Yeoboseyo?" - Chanyeol

"Ni chanyeol ke?!" - Jihyun

"Ye,ni sapa??" - Chanyeol

"Ni saya Jihyun! Balik Rumah awak sekarang! Hyerin ! Chansung! Dia ada dekat Rumah awak!" - Jihyun

"Wow wow Jihyun,relaks lah,oppa yang suruh Chansung pergi sana untuk jaga Hyerin,apa nak risau??" - Chanyeol

"Ni bukan main main ye! Chansung tengah kiss Hyerin tanpa henti tau! Balik Rumah sekarang! Hyerin dalam bahaya! Chansung Cuba buat sesuatu yang tak baik dekat Hyerin!" - Jihyun

"Sesuatu yang tak baik?? Apa Jihyun merepek ni?" - chanyeol

"apasal bengap sangat hah?! Jihyun kata datang sekarang! Chansung nk buat anak! Tahu tak?! " - Jihyun

"apa?! Buat anak?! Dia nak buat tu dekat Hyerin?!" - Chanyeol

"Ye! Datang Sekarang!" - Jihyun.

"Arraseo!" - Chanyeol

Panggilan tamat..

End flashback...

Keesokannya di sekolah,

POV Chanyeol,

Harini,aku datang sekolah tanpa hyerin.Hyeri masih tak sihat lagi.So,aku suruh dia rehat dekat Rumah.

"Oppa,sorang je ke?" sapa seseorang dari belakang.Orang tu ialah Hara dengan jimin.

Aku perasan yang jimin dengan hara nampak berbeza harini,dorang nampak macam couple!

"Nae,hyerin dekat Rumah,dia Sakit,tak teruk pun,and then,Kenapa Kamu berdua nampak macam sweet je harini?? Siap pegang tangan lagi?? Couple ke apa??" kata ku sambil pandang jimin dengan hara yang sudah muka merah.

"Takdelah,dah oppa takde,jimin lah gantinya," kata hara sambil tersengih.

"Jimin dah suruh kookie,tapi kookie tak nak," kata jimin dengan riak tak puas hati....

"Jimin oppa tak ikhlas kan?! Tak nak kawan!" kata hara dengan muka yang sudah masam.

"Majuk lah tu! Jangan harap oppa nak pujuk!" kata jimin dengan muka selamba.

Macam macam adik aku ni!! Tapi,dorang tetap nampak comel!!

"Hai sayang!" sapa seseorang dengan suara gedik.

aku hanya jeling Jiyeon yang sedang berjalan dekat ku.Aku perasan yang hara dengan jimin terkejut tengok Jiyeon.

"Kau! apa kau buat kat sini hah?!" jerit hara Pada Jiyeon.Kan aku kata! Hara dengan Jiyeon ni musuh! Termasuk jimin sekali!

"Suka hati aku lah,bukan sekolah kau kan? Tak payah nak sibuk sibuk sangat!" kat Jiyeon dengan selamba ambil memeluk lengan kanan ku.

"Suka hati kau je kan peluk lengan hyung aku! Kau ingat kau sapa hah?! Kau jangan main main Park Jiyeon! aku panggil ketua pengawas datang nanti!" ugut jimin Pada Jiyeon.

"Panggil lah! Ingat aku Takut?! Pergi matilah ketua pengawas tu!" jerit Jiyeon dengan selamba.Dia ni tak Takut langsung! Dia Tak kenal jihyun tu sepenuhnya! Kalau dah kenal! Memang habis kau dengan dia!!

"Awak sebut jawatan saya ke tadi??" kata seseorang dibelakang ku.Orang itu ialah jeon jihyun si ketua pengawas yang paling garang!!

"Yup! Kenapa?! Nak gaduh?? Boleh je!" kata Jiyeon sambil berpeluk tubuh di depan jihyun.

aku dengan adik adikku memberikan tunduk hormat dekat jihyun sebagai ketua pengawas yang dihormati.

"Awak fikir awak sapa kat sekolah ni?? Boleh main suka hati je? Awak dengar sini! Saya tak suka orang macam awak ni! Sekarang keluar dari sekolah ni sekarang! Jugak! Sekarang!!" jerit jihguj dengan kuat sehingga aku tersentak.

"Siaplah kau jihyun! AKU akan balas dendam nanti!" jerit Jiyeon dari jauh.

"Cuba lah!" kata jihyun sambil senyum sinis.

Aku tersenyum dekat jihyun.

"Kalau yeoja tu ganggu awak semua lagi,bagitau saya ok, biar saya yang uruskan,sebab saya tahu yang dia akan balas dendam nanti,pergilah masuk kelas," kata jihyun dengan lembut.

"Gumawo jihyun,awak dah banyak tolong saya," Kata ku Pada jihyun sambil menunduk.

"Ahh,Gwenchana,dah tugas saya,nak buat macam mana," kata jihyun sambil tersenyum.

"Saya pergi dulu,annyeong," kata ku dan Terus jalan masuk ke kelas dengan adik adikku.

"Annyeong," kata jihyun dan Terus jalan.

BERSAMBUNG..

Thank you readers sebab baca Part ni,saya tahu part ni membosankan...saya akan Cuba buat yang terbaik...readers jangan risau...cerita ni dah nak tamat dah...Annyeong!!

You Are Mine ( Complete )Where stories live. Discover now