Love ??

365 19 0
                                    

(Part 13)

Di Dalam Kelas 2,

POV Hyerin,

Aku masuk ke kelas dan terus mengambil fail ku dan terus mencari borang untuk lawatan ke hutan nanti untuk Joshua.

"Ada lagi ke?? Tolong lah ada,sian Joshua," kata ku perlahan sambil mencari borang tersebut tetapi malangnya borang tu tidak ada lagi di dalam fail ku.

"Takde lah,macam mana ni?? Nak fotostate ke?? Tapi muka dia macam teringin sangat nak pergi,aku nak buat apa ye??" kata ku dengan serba salah dan terus keluar dan pergi ke kelas Joshua.

Di depan kelas Joshua,

Aku terus masuk dan pergi kearah Joshua dengan muka serba salah.

"Ehh! Noona! Ada tak borang tu??" tanya Joshua dengan gembira.

"Mianhae Joshua,noona takde borang tu,dah habis,mianhae sangat,Joshua memang nak pergi sangat ke??" kata ku Pada Joshua yang sudah kecewa.

"Joshua memang nak pergi,tapi dah borang takde,takpe lah noona,gumawo sebab carikan untuk Joshua,mianhae Joshua Susah kan noona," balas Joshua sambil tersenyum hambar.

"Kejap! Ada lagi lah!" jerit seseorang dari belakang ku.

Aku dengan Joshua terus terkejut bila seorang budak senior datang padaku sambil hulur sehelai kertas.

"Tao??" kata ku dengan terkejut.

"Hehehe,tao tak jadi nak pergi,sebab takut,Kamu ambil lah," kata Tao sambil hulur borang tersebut dekat Joshua.

"Yeah!! Gumawo hyung!! Saya hargainya sangat sangat!!" kata Joshua dengan gembira.

Aku hanya tersenyum.

"Sekarang Joshua dah boleh pergi,isi borang dan esok bagi noona ok??" kata ku Pada Joshua.

"Baik noona! Noona,ketua pengawas pergi tak lawatan ni??" tanya Joshua dengan perlahan.

"Kemungkinan dia pergi,tapi,tak pasti lagi lah," kata ku sambil tersengih.

POV Jihyun,

Aku rasa letih sangat harini.Mungkin sebab pelajar terlalu nakal sangat harini.Tekak aku pun dah Sakit sebab asyik menjerit tak bertempat.Tahan jelah jawapannya!!!

"Haih..." keluh ku dengan perlahan.

"Cik jeon,are you okay??" tanya seseorang dari belakang ku.

Aku segera menoleh dan terus tersenyum kearah pemilik suara tersebut.

"Changmin oppa??" kata ku dengan perlahan.Aku terus duduk di atas kerusi yang disediakan di situ.

"Jihyun ok?? Kenapa nampak macam Sakit je?? Jihyun demam ke??" tanya changmin sambil letak kan tangangnnya dia dahi ku.

"Aniya oppa,jihyun ok,oppa jangan risau," balas ku sambil Cuba tersenyum.

"Dahi Jihyun panas,pergilah rehat,biar oppa uruskan pasal pelajar pelajar tu," kata changmin sambil usap kepala ku dengan lembut.

Changmin merupakan President untuk badan pengawas.Dikira jawatan dia paling tinggi sekali antara aku.Aku hanya tersenyum.

"Mianhae jihyun Susah kan oppa,jihyun masuk kelas dulu,Annyeong," Kata ku dan terus jalan ke kelas ku di tingkat atas.

"Jihyun...take care..." kata changmin.

Aku hanya mengangguk.

POV Changmin,

"Haih,bilalah aku nak luah perasaan aku dekat dia?? Nanti lambat terlepas pulak! Macam mana ye?? Nak kata hantar bunga...dah banyak Kali...tapi dia asyik buang je..macam mana ye?? Cuba bagi idea sikit.." keluh changmin sambil jalan kedepan belakang.

"Kau suka jihyun ke??" tanya seseorang iaitu Kwangmin.

"Takdelah,sebagai chingu je," tipuku dengan muka merah sebab malu.

" Kau jangan nak tipu aku,aku ni kembar kau,jangan nak main main,baik kau jujur sekarang," ugut kwangmin yang merupakan kembar changmin.

"Yelah yelah,aku suka jihyun,tapi aku tak tahu bila aku nak luah perasaan aku,kau tahu tak??" tanyaku dengan lemah.

"Kau nak jadi namja chingu si Jihyun tu?? Memang dia tak pandang lah! Kau tahu kan yang Jihyun tu jenis memilih,jihyun tu dahlah badan seksi,kau pulak?? Abs pun takde,ada hati nak couple dengan jihyun," sindir kwangmin dengan selamba.

Aku terus pergi dari situ dengan perasaan Sakit hati.

"Sapa kata aku takde abs?? Abs aku boleh buat orang cair tau!!" kata changmin dalam hati.( Ceh!! Cair sangat!!)

Jika dibanding kan antara aku dengan kwangmin,memang kwangmin lagi hebat dari aku,dia tu atlet sekolah,badan mestilah SADO!! Tegap!! Berotot!! Aku mana ada semua tu!! Aku ni jenis tegas je!!

Bagi aku...jihyun tu jenis:

# SEKSI
#CANTIK
#CUTE
#TEGAS
#ADA IRAS IRAS TOMBOY SIKIT
#CARING
#BAIK HATI
#SUARA LANTANG
#LEMAH LEMBUT

Tu je yang aku tahu pasal jihyun...sebab tu je aku suka dia...tak lebih dari tu pun...

POV Chanyeol,

Aku tengah berbual dengan baekhyun dan terus terhenti bila jihyun masuk ke kelas ku.

"alah,yeoja ni nak apa lagi??" kata Kai dengan menyampah.

"Mana Byun Baekhyun?!" jerit jihyun dengan kuat.

"Baekhyun?? Kau buat masalah apa lagi??" jeling ku dekat baekhyun.

"Aaaa....aku tak buat apa apa pun..." balas baekhyun gagap.

"apa ni Jihyun! Kacau jelah!" jerit Sehun.

"Oh Sehun shut up!! Byun baekhyun! Datang ke depan Sekarang atau berdepan dengan cikgu Yesung!" jerit jihyun lagi.

"Pergilah cepat baekhyun!!" jeritku dengan exo.Masalah betul dia ni!! Dah buat salah tapi penakut pulak!!

"Aku takut lah!" jeritku sambil peluk lengan kanan ku Dengan kuat.

BERSAMBUNG....Kamsahamnida sebab baca...Jangan lupa vote tau!! Annyeong!!!

You Are Mine ( Complete )Where stories live. Discover now