You Gonna Die Park Jiyeon!!

311 14 0
                                    

(Part 18)

Di tanah perkuburan,

POV chanyeol,

Suasana di tanah perkuburan kelihatan suram.Hanya tangisan yang kedengaran.

"Jihyun...kenapa...kenapa Jihyun tinggalkan oppa?!" kata jungkook sambil menangis ditepi kubur Jihyun.

"Oppa,sabar lah,ni semua dugaan," kata hara sambil memeluk jungkook dengan erat.

aku dengan hyerin hanya mampu menunduk.

"Sabar?! Sabar apa?! Kalau tak sebab oppa awak! Semua ni takkan jadi dekat Jihyun tau!" jerit jungkook membuatkan aku terkedu.

"Jangan salahkan oppa saya! Salahkan adik awak tu! Dia yang pergi korbankan diri dia untuk oppa saya!" jerit hara balik.

"Stop it!!" jeritku dengan kuat menyebabkan jungkook dengan hara terdiam.

"Awak,janganlah jerit jerit,ni perkuburan lah," kata hyerin sambil memeluk bahu ku.

"Memang semua ni salah oppa,Tapi... Jihyun yang buat semua ni! Dia tak sanggup tengok oppa terseksa! Dia korban kan diri dia untuk oppa dan hyerin!" kata ku sambil menangis.

"Channie,janganlah sedih lagi,Jihyun dah selamatkan kau dah,kau hanya perlu bersyukur je channie," kaya Baekhyun sambil mengelap pipinya.

Nak tahu kenapa Baekhyun lap pipi dia?? Sebab dia menangis lah.Dia rasa bersalah sebab buat Jihyun selalu marah,Sakit hati,menjerit,sebab tu dia nangis.Tahu pun rasa bersalah.Buat jahat lagi!

"Aku harap dia tenang dekat sana," kata ku dan Terus menunduk dihadapan kubur Jihyun dengan lama.

Aku terus jalan kearah kereta diikuti dengan hyerin,jungkook,hara,jimin dan exo.

"Tak guna kau Jiyeon,aku akan balas semua ni!" kata ku dalam hati.

POV Jiyeon,

"Kan aku suruh kau bunuh dia?! Kenapa dia still hidup lagi?!" jeritku dengan kuat bila aku dapat tahu yang chanyeol dan hyerin still hidup lagi.

"Mianhae cik Jiyeon,saya dah sasarkan Kim hyerin,tetapi ada orang yang berjaya melindungi dia cik Jiyeon," kata orang suruhan Jiyeon dengan Takut.

"Tu pun susah ke kau nak bunuh?! Kau ada satu peluru je ke hah?! Macam mana kau buat kerja hah?! Aku nak kau pastikan yang Kim Hyerin dan Park chanyeol mati! Kau faham tak?!" jeritku dengan kuat sehingga semua orang terdiam.

"Faham cik Jiyeon,kami pergi dulu," kata orang suruhan Jiyeon dan Terus pergi.

Orang suruhan Jiyeon yang bernama Kim Hyun Joong dan Kim Hyun Woo.Mereka merupakan kembar seiras yang dipaksa menjadi orang suruhan Jiyeon.

POV hyun joong,

"Kau sanggup tak nak bunuh orang??" tanya ku Pada adik kembar ku.

"Entahlah hyung,sebenarnya,hyun woo tak sanggup,hyun woo kesian dekat mereka," kata hyun woo dengan serba salah.

Sebenarnya,kitorang tak jahat,kitorang tak sanggup membunuh ni sebenarnya.Yang sebenarnya,orang yang tembak yeoja haritu ialah aku,sampai sekarang Aku rasa bersalah terhadap yeoja tersebut.

"Hyung rasa,yeoja yang hyung tertembak tu still hidup lagi ke Tak??" tanya hyun woo.

"Haih...hyung pun tau tahu hyun woo,hyung cuma rasa bersalah je sekarang ni,kalau boleh hyung nak je bunuh Jiyeon tu!" kata ku dengan geram terhadap Jiyeon.

"Ha! Apa kata kita jumpa chanyeol dengan hyerin supaya mintak tolong dorang untuk bunuh Jiyeon??" kata hyun woo dekat aku.

"Kau yakin??" kata ku dengan muka tak percaya.Bunuh Jiyeon tu?? Ingat senang??

"alah,kita suruh lah chanyeol ke hyerin ke berlakon,kita bawak dorang dekat Jiyeon,biar Jiyeon yang bunuh dorang,lepastu,antara kau dengan aku,pergi belakang Jiyeon dengan sebuah pistol,kau halakan pistol tu dekat kepala Jiyeon,kau hala pistol tu dekat kepala Jiyeon bila Jiyeon dah nak tembak chanyeol atau hyerin,lepastu,kau cuma tekan picu tu je dan dush! Jiyeon mati macam tu je,simple right??" terang hyun woo panjang lebar.

Bagus jugak kembar aku ni...perfect!!!

"Bagus! Kita jumpa chanyeol dengan hyerin! Lepastu kita akan bebas buat selama lamanya!" kata ku dengan gembira tetapi hyun woo langsung tidak gembira.

"Hei,kenapa tak gembira ni??" tanya ku.

"Aku nak serah diri dekat polis,sebab kita dah bunuh orang," kata hyun woo.Aku terdiam.Memang betul,Aku dah banyak Kali bunuh orang,tiba masa untuk aku serah diri.Aku dah buat banyak salah...

Di Rumah Chanrin,

Aku ketuk pintu dan secara tiba tiba pintu terbuka.Kelihatan chanyeol memandangku dengan pandangan maut.

"Kau! Kau yang nak tembak aku haritu kan?! Kenapa kau datang sini?! Nak bunuh aku ke?! Haritu kau bunuh chingu aku! Sekarang kau nak bunuh sapa pulak?! Kau ni memang tak guna!" jerit chanyeol Pada ku dengan hyun woo.

"Mi...mianhae,kami sebenarnya diupah je...tapi..kami datang untuk balas dendam.." kata ku sambil pandang muka chanyeol.

"Balas dendam?? Dekat sapa??" tanya chanyeol.

"Boleh kita cakap dekat dalam,saya tak nak sesiapa dengar," tanya ku dekat chanyeol.

"Kalau macam tu,masuk lah," kata chanyeol.

Aku terus masuk dan duduk didepan chanyeol dengan hyerin.

"Apa dia??" tanya chanyeol balik.

"Sebenarnya,kami pun benci dekat Jiyeon tu,kami dah buat rancangan,saya nak awak semua dengar baik baik," kata ku dengan tegas.

"Jadi,awak semua tak berniat nak bunuh kami??" tanya hyerin dengan lembut.

"Nae,kami tak nak lakukannya,tapi kami terpaksa,Kalau saya tak lakukan,kami akan Di bunuh," terangku dekat chanyeol dengan hyerin.

"Awak,kita dah salah sangka," kata hyerin Pada chanyeol.

"Nae,mianhae kami salah sangka," kata chanyeol sambil menunduk.

"Gwenchana,saya nak awak ikut rancangan ni...(yang author tulis panjang panjang tu...yang tembak kat kepala tu..readers ingat tu je..) " kata ku Pada chanyeol dengan hyerin.

"Arraseo,kami ikut,Mari kita pergi sekarang," kata chanyeol dan Terus kearah kereta ku diikuti dengan hyerin,aku dan hyun woo.aku hanya tersenyum sinis.Siaplah kau park Jiyeon!!

BERSAMBUNG...sian nya Jihyun!! Kenapa mereka buat macam tu?? Siaplah awak Jiyeon!! You gonna die!! Hahahah!!!

You Are Mine ( Complete )Where stories live. Discover now