Sesi Temu Ramah Bersama:
★Jeon Jihyun
★Park Chanyeol
★Kim Hyerin
★Jeon Jungkook
★Park Hara
★Lee ChansungStart!!!
Author: Hai semua!! Sekarang Anda semua bersama saya untuk Sesi temu ramah dengan para perlakon yang hebat hebat belaka ini!!
Semua:(lambai tangan) Hai!
Author : Baik lah,saya mulakan dengan chanyeol dahulu,apakah perasaan awak bila dipilih sebagai watak utama dalam cerita ini??
Chanyeol : Saya rasa gembira lah sebab dipilih sebagai watak utama dalam cerita ni,lagi satu,cerita ni agak sukar juga untuk difahami,tetapi bagi saya ia tetap mempunyai jalan cerita yang menarik,Kamsahamnida sebab pilih saya untuk cerita ni,saya hargainya sangat.
Author : Saya pun rasa begitu. Apa perasaan awak bila berlakon bersama dengan Kim Hyerin??
Chanyeol : Pada mula nya saya rasa agak gementar,tapi lama kelamaan semua itu hilang sekelip mata dari diri saya,saya rasa selesa dengan dia,dan dia jugak sangat baik terhadap saya,saya rasa sangat seronok kerana dapat berlakon dengan dia.
Author : Awak nampak sweet dengan dia chanyeol,sejujurnya.
Chanyeol : ( Muka merah) Hahaha! Kamsahamnida!
Author : Baik lah,kita pergi Pada Kim hyerin pulak,
Hyerin : Annyeonghaseyo, Kim hyerin imnida.
Author : Hyerin,apa perasaan awak bila berlakon dengan chanyeol?? Tambah pula dia seorang penyanyi dari group EXO??
Hyerin : Mula mula saya gementar jugak,tapi lama kelamaan semua tu hilang,
Chanyeol : Tiru ayat nampak??
Hyerin : (Cubit lengan chanyeol) Lama kelamaan semua tu hilang,saya berasa gembira jugak lah sebab dipilih di dalam cerita ni,walaupun ada Bab kiss,saya langsung tak kisah sebab ini dah Kali keberapa saya kiss dah, (muka merah)
Author : Kalau ada cerita yang ada Bab kiss,adakah awak akan lakokannya jugak??
Hyerin : Nae,saya akan lakokannya kerana sudah biasa,
Author : Maknanya,awak suka kiss orang ke??
Hyerin : ( Muka merah) Aniya! Bukan macam tu! Dah dah! Topik lain!
Author : (Ketawa sampai Sakit perut)
Hyerin :Janganlah ketawa macam tu author!
Author : Arraseo,kita pergi Pada Chansung pulak,
Jihyun : Saya tak nak tanya ke??
Author : Cik Jihyun,One By One ok,sabar jap,Chansung sikit je,
Chansung : Hai,Saya Lee Chansung,
Author : apa perasaan awak Di mana awak kena lakokan bahagian kiss tersebut??
Chansung : Saya rasa agak kurang selesa,tapi saya tetap beri yang terbaik untuk semua yang menonton cerita ni,
Author : Mianhae kalau Bab tu membuatkan awak kurang selesa,tapi Kenapa hyerin selesa sahaja??
Hyerin : Yah!! ( Muka merah )
Chansung : ( Ketawa ) Aniya,author ni merepek jelah,saya ok,tapi Pada masa yang sama saya kurang ok..
Author : ( blur ) apa maksud awak ye??
Semua : ( ketawa sampai bergolek golek)
Chansung : Ahh! Takde apa lah,tanya lah orang lain pulak,saya dah takde jawapan dah, ( Muka merah )
Author : Baik lah,sekarang jeon Jihyun pulak,
Jihyun : ( Senyum manis)
Semua : Yah! Janganlah senyum macam tu!
Jihyun : Kenapa??
Semua : melting!!
Jihyun : (muka merah)
Author : Baik lah,Jihyun,awak ada lakonkan satu Bab dimana Awak kena tembak,apa perasaan awak waktu itu??
Jihyun : Saya tak rasa apa apa sebab saya dah pernah berlakon Bab ini,jadi,jika saya berlakon lagi,mungkin ia Tak jadi masalah bagi saya,
Author : Apa pendapat awak tentang bahagian kiss antara hyerin dengan Chansung??
Hyerin , Chansung : ( Muka merah )
Jihyun : Saya agak terkejut jugaklah waktu tu,saya sebenarnya nak menjerit,tapi saya lupa yang saya sedang berlakon,jadi...saya tak tahu Nak terangkan macam mana,
Semua : ( ketawa )
Hara : Yah! Bagilah jawapan yang elok sikit! Ni Siaran langsung lah!
Jihyun : Diamlah! Menyibuk je!
Author : Awak juga memegang jawatan sebagai ketua pengawas Jihyun,awak banyak menjerit,tekak awak tak Sakit ke??
Jihyun : Disebabkan saya banyak menjerit, saya banyak lebih kan minum air kosong dengan banyak,Kadang Kala terasa juga tekak saya Sakit,tapi saya hanya tahan saja,dan saya tahu,ubatnya hanya air mineral saja.
Author : Awak memang bagus dalam memberikan respons.Baik lah,kita terus kan dengan jeon jungkook pulak,
Jungkook : ( Buat Muka Comel )
Author : Kenapa buat muka macam tu??
Jungkook : nak bagi fans melting?? Salah ke??
Author : Ada satu Bab yang awak kena tampar dengan Jihyun,adakah itu tamparan plastik atau reality punya?
Jungkook : ( Usap pipinya dengan lembut) Jeon Jihyun bagi saya tamparan semula jadi,lepas dia tampar saya,saya tak terkata sebenarnya,tapi saya tetap Terus kan untuk menjadikan cerita ini bertambah baik.
Jihyun : ( Pandang jungkook )
Jungkook : ( Pandang Jihyun balik )
Author : Next! Gadis yang paling terkenal! Park hara! Apa khabar??
Hara : ( Senyum tanpa henti) Saya sihat!
Author : Apa perasaan awak??
Hara : Saya rasa gembira lah bila berlakon,sebab,saya ni jenis hyperactive..jadi...semua Bab tidak menjadi masalah bagi saya...
Author : Saya lihat Awak dengan Jihyun hampir sama saja...dua dua hyperactive!! Saya ada tengok satu cerita dimana awak dan Jihyun pernah dilakonkan bersama...betul ke??
Hara : Nae! Saya memegang watak sebagai budak nerd! Manakala Jihyun pula sebagai pelajar yang famous tapi ada iras iras tomboy tapi digilai ramai orang.Dia nampak berbeza waktu tu!
Jihyun : ( Tersenyum lebar)
Hara : Tapi saya rasa saya lagi bagus dari dia,
Jihyun : ( jeling hara dengan geram)
Author : Awak berdua memang hebat,saya peminat setia awak!
Hara : Ohh jinja?! Kamsahamnida!!
Author : Kita sambung esok lah ye..author dah penat lah...Awak semua pun penat jugak kan?? Pergilah balik...dan rehat...Arraseo..
Semua : ( Mengangguk )
BERSAMBUNG !!!
YOU ARE READING
You Are Mine ( Complete )
FanfictionMengisahkan tentang Chanyeol dan Hyerin yang sekolah di satu sekolah yang sama.Mereka bagaikan musuh diantara satu sama lain.Chanyeol ialah lelaki yang paling kacak di sekolah nya.Manakala Kim Hyerin ialah seorang budak perempuan yang dipaksa untuk...