(Part 9)
Di Rumah Hyerin,
POV Hyerin,
Aku masuk ke dalam Rumah dan terus duduk di sofa untuk merehatkan badan.Tiba tiba,omma Appa ku datang dan duduk dihadapan Ku dengan muka bersalah.
Aku pandang omma appaku.
"Omma,Appa,Waeyo??"soalku dengan lembut sambil membetulkan posisi duduk ku dengan sopan.
"Hyerin..."panggil omma ku dengan sayu.
"Wae omma??"soalku lagi.Kenapa dengan dorang ni??Macam ada problem je??
"Sebenarnya,tak lama lagi kamu nak kahwin...Mianhae sayang...omma dengan Appa buat ni sebab untuk kamu sayang..."kata omma ku sambil menunduk.
Aku terkedu."What??!!"kata ku dengan terkejut.
Betullah apa yang jihyun cakap,aku akan kahwin tak lama lagi...
"Tapi kenapa omma??Appa??Hyerin muda lagi lah!"balasku sambil hentak kaki.
"Appa buat semua ni demi kamu,kamu tu anak kami,Unnie kamu,Kim Hyejin,dia pun kahwin dalam umur macam Kamu,tapi dia bahagia je dengan suami dia,jadi,kenapa Kamu tak boleh Kim Hyerin??"kata Appa dalam panjang lebar.
"Tapi Appa..."balasku dengan perlahan.
"Please Hyerin,for our family please,"rayu omma ku.
"Arraseo,Hyerin akan kahwin,tapi dengan syarat,omma dengan Appa kena bagi kebebasan dekat Hyerin,boleh??"kata ku dengan senyuman.
"apa yang Kamu nak,mesti kami tunaikan,kalau itu Kamu nak,baik lah,buat lah apa Kamu nak sebelum Kamu kahwin,gumawo sayang,"balas omma ku dengan gembira.
Aku hanya tersenyum bila omma dengan Appa izinkan aku untuk pergi kemana mana sahaja.
Sebulan lepastu,hari perkahwinan,
POV chanyeol,
Aku sudah bersiap sedia dengan baju pengantin ku yang berwarna hitam.Aku tersenyum hambar melihat diriku yang berpakaian pengantin.
"Siapa pengantin perempuan tu agaknya??Aku langsung tak kenal dia,"kata Ku sendirian.
"Oppa.."panggil seseorang.
Aku terus toleh dan aku terus tersenyum bila adikku hara sedang tersenyum memandangku.Dia nampak cantik dengan gaun yang omma aku beli kan.Kalau boleh,aku nak je kahwin dengan adik aku ni,tapi keadaan tak mengizinkan disebabkan hubungan kami.Apa benda aku merepek ni??!!
"Waeyo hara??"soalku pada nya.
"Oppa dah ready??Oppa!!You look so handsome!!"puji hara sambil pandangku dari atas hingga kebawah.
"Tengoklah oppa sapa, park hara dengan park jimin kan,"balasku sambil tersenyum.
"Oppa,chukkahaeyo!"kata hara dengan gembira dan terus pelukku dengan erat.
"Gumawo hara shii,"balasku sambil usap rambut hara.
"Wow!!Is this park chanyeol that we always look?!"jerit satu suara yang sangat ku kenali.
"Exo!!"jeritku dengan gembira bila exo datang menemui ku.
"Channie!!Handsome gila kau!!Jeles nya aku!!"kata baekhyun sambil memandangku dari atas hingga kebawah.
"Biasa,tengoklah adik nya,"balasku sambil pandang hara.
"Omg hara shii!!You so beautiful!!"jerit luhan dengan terkejut.
"Takdelah,biasa biasa je,"balaa hara dengan muka merah.
"Kalau dah cun macam ni,kahwin jelah terus sekali,senang sikit,Jungkook ada datang tak??"kata baekhyun dengan selamba.
"Oppa ni,sampai situ pulak,"balas hara sambil tolak lengan baekhyun.
"Sukalah tu,sapa lah yang tak kenal dengan park hara,"balas baekhyun sambil meliang liuk.Macam bapuk je...
"Hai semua!"sapa bts dengan jihyun kat kitorang.
Semua ternganga bila tengok jeon jihyun yang sangat sangat diminati dan cantik!!
"Tu jihyun ke??Apasal dia law a sangat?? - sehun
"Kalah hara nampaknya," - Kai
"Seksi gila doh, melting aku macam ni," - Luhan
"Kau tengok bahagian atas dia tu,tayang kot," - Baekhyun
"Apa pandang pandang?!"sergah Jihyun dengan kuat menyebabkan aku dengan semua orang terkejut.
"Don't look me like that! I hate it !!"marah Jihyun pada kitorang.
"Yelah yelah!!Mianhae!!"balas kitorang dengan muka merah.
"Chanyeol,you look handsome, your wife should feeling thankful because she got you,"kata jihyun dalam English.Speaking kau!!
"Gumawo jihyun,you also look amazing,"balas chanyeol dengan muka merah.
"Oppa!!"panggil hara dengan kuat menyebabkan aku dengan jihyun terkejut.
"Hara,janganlah jerit jerit!"marahku dengan geram.
"Oppa dah nak kahwin pun still lagi nak seronok dengan yeoja lain kan?!"tengking hara sambil jeling kearah jihyun.
Kejap!!Bukan hara dengan jihyun chingu ke??Kenapa lain macam pulak??
"Kau jaga mulut kau tu ye!!Aku takde niat pun lah nak rampas oppa kesayangan kau ni!"balas jihyun dengan kuat.
Jungkook segera tarik jihyun ke arah jin."Jihyun,dah lah tu,"kata jungkook dengan lembut.
"Kau jangan ingat kau couple dengan oppa aku kau akan bahagia buat seoama lamanya,tak park hara!"kata jihyun sambil jeling jungkook.
"JEON JIHYUN STOP IT !!!!!"jerit jungkook dengan kuat sehingga Jihyun tampar nya.
BERSAMBUNG ....
Kamsahamnida sebab baca.
Jangan lupa vote tau.
Saya akan post lagi.
Nantikan tau.
Sayang readers ketat ketat.
Muah muah !!
YOU ARE READING
You Are Mine ( Complete )
FanfictionMengisahkan tentang Chanyeol dan Hyerin yang sekolah di satu sekolah yang sama.Mereka bagaikan musuh diantara satu sama lain.Chanyeol ialah lelaki yang paling kacak di sekolah nya.Manakala Kim Hyerin ialah seorang budak perempuan yang dipaksa untuk...