1.

1.5K 71 5
                                    

HARRY

Grįžau namo iš po mokyklos ir kritau į lovą. Ir iš kart pasitikrinau savo IG profilį. Esu ten gan populiarus. Dar dvidešimt sekėjų prisidėjo per šiandien dieną. Buvau nustebęs kai man pranešė,kad per instagram'ą atėjo žinutė. Ar čia galima susirašinėti?

Kas : Anonimas

Kam :  Harry_Styles

Sveikas.


Gerai, tai keista. Anonimas? Tai čia vaikinas ar mergina? Verta surizikuoti ir tikėtis,kad čia panelė.

Kas : Harry_Styles

Kam : Anonimas

Labas. 


Palaukiau penkias minutes ir nieko. Negavau atsakymo, anonimas net neperskaitė žinutės. Kodėl jo profili nėra nei vienos nuotraukos? Gerai man jau darosi įdomu ir šiek teik baugu..? Manau parašysiu jam dar kart.

Kas : Harry_Styles

Kam : Anonimas

Tu mergina ar vaikinas? Kodėl tavo profilyje nieko nėra?


Kas : Anonimas

Kam : Harry_Styles

Aš mergina. Nusiramink Harry, aš ne kokia maniakė bandanti tave nužudyti, tiesiog susikūriau šiandien profilį ir ieškau draugų. ;)


Kas : Harry_Styles

Kam : Anonimas

Oh.. Manau galiu būti tavo draugas, kuo tu vardu ? ;)


Kas : Anonimas

Kam : Harry_Styles

Aš Liusė. ;)


Liusė?  Aš jau ją įsivaizduoju kokia ji karšta. Susiimk HARRY ! Noriu su ja susipažinti artimiau.


Kas : Harry_Styles

Kam : Anonimas

Nori pažaisti 21 klausimą? ;)


Įsipatoginau savo minkštoje, didelėje lovoje ir laukiau Liusės atsakymo.

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

HA HA HA , KAŽKOKIA NESĄMONĖ. Bandysiu kažką kurt. Tikiuosi patiko pirmoji dalis. Greit įkelsiu ir antrąją. xx

Instagram anonymous //Larry//Where stories live. Discover now