LOUIS
Stebėjau kaip Harry šypsodamasis kalba su ta mergše. Jis prie manęs taip niekada nesišypsojo.
- Gerai princese, atvažiuosiu,iki - tai buvo paskutiniai jo žodžiai.
Susiraukęs nuėjau į virtuvę ir atsigėriau vandens. Prie manęs priėjo Harry.
- Klausyk man reikia važiuoti, nori kartu? - jis meilei pasiteiravo.
- Taip žinoma, koks skirtumas , - nuėjau į koridorių ir apsimoviau batus.
- Louis, ar tu pyksti ? - vaikinas paklausė rišdamasis batus.
- Ne, nėra dėl ko, - šyptelėjau.
- Tu pavydi, bet paskui juoksiesi iš to, - jis man pamerkė akį ir atidarė man duris.
- Koks skirtumas, - pavarčiau akis ir išėjau pro duris. Nežinau kas man pasidarė, tiesiog pavydas pas mane per didelis.
Įlipę į mašiną važiavome tyloje, norėčiau tą Harry šypseną matyti kiekvieną dieną. Bet ta mergina jį daro laimingesnį.
- Alio! ŽEMĖ KVIEČIA LOUIS! - išvydau Harry ranką mosikuojant man prieš veidą.
- Ką sakei? - papurtęs galvą šyptelėjau.
- Sakiau lipam, - nusijuokė vaikinas ir mes abu išlipome iš mašinos.
Stovėjome prie didelio namo, atsidusau ir mes kartu patraukėme link namo durų. Mums nespėjus pasibelsti durys prasivėrė ir pro jas išlindo smulki, miela mergina. Kuri užsipuolė Harry ant kaklo ir pabučiavo į žandą. Suspaudžiau kumščius ir atsikrenkščiau.
- Oo tu turbūt Louis taip? - ji pažiūrėjo į mane ir aš linktelėjau.
- Aš Melisa, turbūt Harry pasakojo apie mane, - ji ištiesė man ranką, nenorėjau jos paspausti, bet Harry žvilgsnis tai privertė padaryti.
- Ne, nepasakojo, - sukandau dantis. Man ji nepatinka.
- Ne? Oh tu durniau Harry, - ji trenkė jam per petį ir jie abudu nusijuokė, pavarčiau akis.
- Matau tą tavo pavydų žvilgsnį, Louis. Tad ilgai nekankinusi pasakysiu,kad aš Harry sesuo, - ji nusijuokė ir aš suprunkščiau. Aš rimtai pavydėjau jo sesei?
- Eikit į vidų, įsimylėjėliai, tuoj bus maistas, - ji maloniai mus pakvietė ir nubėgo į virtuvę. Mes nusimovę batus patraukėme link svetainės.
- Na mažuti, juk sakiau kad bus juokinga, - vaikinas spustelėjo mano užpakalį ir atsisėdo ant sofos, nusijuokiau ir atsisėdau šalia jo.
Pabučiavau jo lūpas, jis užtęsė bučinį ir atsisėdo ant manęs. Mes bučiavomės kol neišgirdome balso.
- Kas per šūdas, - atsisukome su Harry į balso savininką ir išvydome vaikiną. Harry pašoko nuo manęs, priėjo prie jo ir paspaudė ranką.
- Sveikas, aš Melisos brolis. Harry, - vaikinas keistai mus nužvelgė.
- Aš Trojus, Melisos vaikinas, - jis nusijuokė ir atsisėdo prieš mumis. Staiga labai užsinorėjau į tualetą, ir vos nenusijuokiau.
- Aš einu į tualetą, gerai? - pažiūrėjau į Harry, šis linktelėjo ir pabučiavo į žandą.
Nuėjau ieškoti tualeto, ir jį radęs atlikau reikalus. Kai ploviausi rankas, buvau stipriai atitrauktas nuo kriauklės ir prispaustas prie sienos.
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
DOVANOJU JUMS DALĮ, MYLIU IR BUČIUOJU VISUS SAVO ISTORIJOS FANUS <3
STAI LEGGENDO
Instagram anonymous //Larry//
Storie d'amoreKas dar nežinote, per instagram'ą galimą susirašinėti, šioje istorijoje kelios pirmos dalys bus beveik vien susirašinėjimai. Istorijoje bus nešvankių veiksmų ar žodžių. Kam nepatinka tokio tipo istorijos, nepatartina skaityti. :)