HARRY
Atsikėlęs ne iš kart pramerkiau akis, kažkieno rankos buvo vis dar apsikabinusios mano liemenį. Pramerkiau akis ir perbėgau akimis per kambarį, tai Louis kambarys, ar šalia manęs miega Louis? Pasukau galvą ir pašokau.
- Harry gali ramiau ? - Louis rytinis balsas nuskambėjo labai sexualei. Ką aš ką tik pagalvojau?
- RAMIAU? AŠ ATSIBUDAU SU VAIKINU LOVOJE, O TU SAKAI RAMIAU? - pradėjau vos nepanikuoti. Reikia,kad niekas nesužinotu kad aš ir Louis miegojome vienoje lovoje.
- Kas čia tokio? Nieko blogo nematau - jis išlipo iš lovos ir aš buvau priverstas nužiūrėti jo kūną.
- Nieko tokio? Tu sušiktai manai nieko blogo? Ar tu gėjus? - suraukiau savo antakius.
- Tikriausiai ne - jis gūžtelėjo pečiais. Kas su juo blogai?
- Aš dingstu - greit apsirengiau ir sprukau iš kambario. Pamačiau Niall.
- Važiuojame namo - patempiau jį už megztinio rankovės.
- Kodėl tu taip nori iš čia dingti ? - vaikinas pasiteiravo.
- Todėl, o dabar greičiau važiuojam - suurzgiau.
- Aš tokioj stadijoje nevažiuosiu, išsikviesk taxi.
Rimtai? Neturiu pinigų taxi, todėl eisiu peščias.
Keliavau namo lėtai, nes niekur neskubėjau, ir staiga prisiminiau Liusę. Ar aš ją kažkada pamatysiu? Iš vis susimąstau ar ji tikra. Gal čia kas nors tik juokauja su manimi.
Ėjau vis iki namų, bet sulaukiau skambučio. Pasiėmęs telefoną radau nepažįstamą numerį.
- Klausau? - ištariau į telefoną.
- O sveikas, Harold - išgirdau Louis balsą. Ko jam?
- Ko reikia, Louis?
- Tu juk žadėjei man padėti važiuoti su motociklu
- Oh tiksliai. Kada?
- Gal už pusvalandžio susitinkam už užmiesčio ?
- Gerai.
- Iki pasimatymo, Harry - ant tų žodžių aš padėjau ragelį.
Grįžęs namo persirengiau į sportines kelnes, maikę ir džemperį. Pasikvepinau kvepalais ir pasiėmiau piniginę ir telefoną.
Nuėjau į garažą ir atidengiau medžiagą nuo motociklo. Pasiilgau jo.
Perbraukiu delnu per jį ir nusišypsojau. Gal reikia vėl pradėti lenktyniauti? Būdavau geriausias.
Užsidėjau šalmą ir apsižergiau motociklą. Bus sunku priprasti vėl.
Išvažiavau iš garažo ir lėkiau Londono gatvėmis. Buvo gerą vėl jausti vėją važiuojant motociklu.
Atvažiavau į sutartą vietą, o ten stovėjo Louis su mašina.. ?
YOU ARE READING
Instagram anonymous //Larry//
RomanceKas dar nežinote, per instagram'ą galimą susirašinėti, šioje istorijoje kelios pirmos dalys bus beveik vien susirašinėjimai. Istorijoje bus nešvankių veiksmų ar žodžių. Kam nepatinka tokio tipo istorijos, nepatartina skaityti. :)