HARRY
Atsibudau ir iš kart pajaučiau prie savęs žmogų. Pasukau galvą ir pamačiau Louis. Jis atrodė lyg kokia antgamtiška būtybė, lyg angelas. Jo blakstienos švelniai krito ant jo skruosto, lūpos buvo šiek tiek pražiotos, ir tai atrodė kiek juokingai, bet ir mielai.
Šiek tiek dar pasigrožėjęs vaikinu susiprotėjau,kad esu ne savo kambarį, ir šiek tiek atgaminau praeitos nakties įvykius, prisimenu tik kai su Liuse ėjome į klubą, daugiau nieko. Ką čia veikia Louis? IR KODĖL AŠ SUPISTAI NUOGAS KAIP IR JIS?
Pašokau iš lovos taip pažadindamas vaikiną,jo akys prasimerkė ir nuskanavo mano kūną. Aš greit prisidengiau savo lytį.
- Labas ir tau - nusišypsojo Louis.
- Kodėl mes nuogi? - stengiausi kalbėti kuo ramiau.
- Nežinau? - jis nusijuokė.
- Kodėl tu toks ramus? Nebandyk niekam apie tai prasitarti Louis, nes nenoriu išgarsėti kaip gėjus.
Jis suraukė antakius ir atsistojo.
- O vakar kišt savo penį į mane patiko? - jis pakėlė balsą ir apsimovęs apatinius ir kelnes išėjo iš kambario.
Stovėjau kaip suakmenėjęs. Aš giliai širdyje tikėjau,kad jis melavo, nenoriu būti žinomas kaip gėjus.
Nusipurčiau nuo tos minties ir apsirengęs išėjau iš namo. Surinkau Liusės numerį, bet ji neatsiliepė. Tada pamačiau Liusės plaukus už kampo. Tyliai nuėjau ir stebėjau ją už medžio. Prie jos buvo Louis. KĄ?
Nugirdau jų pokalbį, ir nieko nesupratau. Buvo,kažkas panašaus : ,, duodu tau 1000 eurų Nikole, bet kitą kart pasistenk labiau suartėti su garbaniumi '' . Suraukiau antakius. Jie kalba apie mane? Kam tie pinigai? Kodėl Liusė yra Nikolė?
Pasišalinau nuo medžio ir ėjau namo spardydamas akmenukus, nieko nesuprantu. Dar tas nuogas Louis mano akyse stovi, pas jį tikrai didelis. Ir kūnas gražus. ČIA MAN TIK ATRODO,AR AŠ VIRSTU GĖJUMI? Ne! Niekas turi nesužinoti, net mano vidinė pasąmonė.
Harry Styles NIEKADA nebus gėjumi.
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
NORĖJAU PRANEŠTI,KAD KURSIU ISTORIJĄ TURBŪT, JI NEBUS TOKIA KAIP ŠI. BUS KIEK KITOKIA, BET APIE TAI VELIAU :)))
TAI VA PARAŠIAU DALĮ ŠOKIĄ TOKIĄ, TIKIUOSI PATIKS. NES VISKAS TIK DĖL JŪSŲ <3
KAMU SEDANG MEMBACA
Instagram anonymous //Larry//
RomansaKas dar nežinote, per instagram'ą galimą susirašinėti, šioje istorijoje kelios pirmos dalys bus beveik vien susirašinėjimai. Istorijoje bus nešvankių veiksmų ar žodžių. Kam nepatinka tokio tipo istorijos, nepatartina skaityti. :)