11

544 47 0
                                    

HARRY

Su Louis buvome jau apgirtę. Louis man dainavo visokias nesąmoningas dainas su daug klaidų ir šoko kažką panašaus į indėnų šokius.

- Aš einu į tualetą, gerai? - Louis nusišypsojo.

- Žinoma, - nusijuokiau, nes jis eidamas vos nenugriuvo.

Išgėriau viskio stiklinę ir pasiėmiau į rankas telefoną. Nusprendžiau parašyti Liusei, turbūt tik dėl to nes esu girtas.


Kas : Harry_Styles

Kam : Anonimas

Katyte, labas


Louis telefonas suvibravo kaip tik, kai aš išsiunčiau žinutę. Keista.


Kas : Harry_Styles

Kam : Anonimas

Ei, gelyte??


Išsiunčiau žinutę ir vėl suvibravo vaikino telefonas. Paėmiau jį į rankas ir pamačiau pranešimus instagrame. Vis dar tikėjau,kad tai tik sutapimai. Louis telefonas buvo be slaptažodžio, todėl lengvai įėjau į instagramą ir labai juo nusivyliau. 

Kas per velnias?! Ar Louis apsimetinėja mergina?

Jau norėjau nueiti su Louis telefonu pas jį, įsiveržti į tualetą ir aprėkti jį kodėl jis žaidė su manimi. Bet pagalvojau, kad šiek tiek dar nutylėsiu. Gal jis pats man pasisakys?

Louis neatėjo ilgai, todėl nuėjau iki tualeto ir pabeldžiau į duris.

- Louis? - sumurmėjau, bet atsakymo negavau.

Atidaręs duris pamačiau Louis miegantį ant žemės. Atsargiai jį pakėliau ir nutempiau į kambarį. Paguldžiau ant lovos, o pats nuėjau ant sofos. 

Mintis,kad Louis yra Liusė mane neramina ir neleidžia užmigti. Bet šiaip, ne taip nuvijau mintis tolyn ir pasinėriau į miegą. 

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

ATSIPRAŠAU,KAD DAŽNAI NEKELIU DALIŲ, TIESIOG MOKSLAS IR VISOKIE KITI BŪRELIAI UŽIMA DAUG LAIKO. TIKIUOSI VIS TIEK BUS TOKIŲ KURIE SKAITYS MANO NESĄMONINGĄ ISTORIJĄ. AŠ JUS VISUS LABAI MYLIU. <3

BĖJE, ATSIPRAŠAU KAD TOKIA TRUMPOKA DALIS..

Instagram anonymous //Larry//Où les histoires vivent. Découvrez maintenant