7

747 55 2
                                    

HARRY

Atėjau vėl pas Louis į namus. Tiksliau Niall privertė ateiti, nes čia vyks geras vakarėlis. Aš to nenoriu, bet gal bus gražių merginų. O gal rasiu Liusę.

Įėjęs į namus nuėjau įsipilti gerti, Niall mane paliko vieną. Kaip visada..

Virtuvėję į raudoną puodelį įsipyliau Jack'o ir kolos. Iš kart išgėręs išgirdau balsą, kurio nenorėjau išgirsti.

- Sveikas Haroldai - prieš mane išdygo Louis.

- Labas. Nevadink manęs šitaip - prisiminiau,kaip Liusė mane taip vadina.

- Ieškai Liusės? - tokio klausimo nesitikėjau.

- O tu ją pažįsti? - susidomėjau vaikinu.

- Tiesą sakant mes susipažinome klube, tą kartą kai tave parsivežiau namo - susiraukiau nuo jo sakinio. Aš jos neradau, kur ji buvo?

- Oh.. Ar ji čia yra? - žiūrėjau į Louis akis ir supratau,kad jos labai gražios. KĄ?

- Nemačiau jos, bet gal. Nežinau, jei kas pranešiu - jis mirktelėjo man akį.

- Gerai - pasidariau naują alkoholinį kokteilį.

- Bėje, gal turi motociklą? - jis pasiteiravo.

- Turiu,o kas? - nepatikliai pažvelgiau į jį.

- Man reikia pasitreniruoti, noriu dalyvauti lenktynese. Gal nori man padėti? Esu girdėjęs,kad tau neblogai sekasi.

- Oh. Žinoma,kada? - nusišypsojau jam. Tiesa aš visai geras ant motociklo, seniau lenktyniaudavau. Bet po kiek laiko man tiesiog atsibodo.

- Gal rytoj?

- Žinoma, reiškiasi šiandien negeresiu - nusijuokiu

- Žinoma, drauguži - jis linktelėjo ir kažkur dingo.

Kažkaip buvo keista su juo šitaip kalbėtis, tiesiog su vaikinu niekada taip nekalbėjau.

Apsidairiau po namus ir man tiesiog atsibodo ši aplinka, bet vienas namo neisiu. Tad prisiminiau kur buvo mano kambarys kai čia miegojau.

Nuėjau į antrą aukštą ir atidariau svečių kambarį. Gaila jame glamžėsi kažkokia pora.

Tada pagalvojau apie Louis kambarį, manau jis nesupyks jei čia ateisiu.

Mano laimei jis buvo tuščias. Kritau į lovą su drabužiais ir užsimerkiau. Suptatau,kad noriu miego.

Po kelių minučių aš jau snaudžiau, pajautęs kad lova šalia manęs įdumba norėjau pasižiūrėti,kas čia. Bet kai pajaučiau vyriškas tvirtas rankas ant savo liemens pajutęs kvepalų kvapą supratau kad tai Louis. Ir aš sapnuoju, nes jis negalėtu manęs apsikabinti lovoje.

''''''''''''''''''''''''''''
NA ŠIOKIĄ TOKIĄ SUVĖLIAU. TIKIUOS PATIKS! MYLIU JUS ♡♡

Instagram anonymous //Larry//Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora