LOUIS
Stebėjau Harry klube, sekiau turbūt kiekvieną jo judesį, ir jaučiausi kaip apsėstas juo. Bet nieko negalėjau padaryti, aš noriu jausti jį. Mes net nepanašūs į draugus, bet aš jo noriu kaip vaikino.
Kalbant apie tai ar aš esu gėjus. To nežinau, buvau permiegojęs su merginomis kelis kartus, su vienu vaikinu bučiavausi tik kartą. ( Harry nesiskaito ) Tada supratau,kad mane labiau traukia vaikinai. Savo vyro dar nesuradau, bet aš žinau kad tai Harry, turi būti jis. Aš net neįsivaizduoju kuo jis mane patraukė.
Harry priėjo prie Liusės ir kažką jai pamurmėjo į ausį, ši nusišypsojo ir nuėjo į su juo į antrą aukštą. Sekiau juos šiek tiek prilaikydamas atstumą. Sugalvojau pakeisti planą. Parašiau Liusei.
Louis : Planas keičiasi, nuvesk jį į kambarį ir pasakyk,kad išeini iki tualeto. Tada pasirodau aš ir tu gali keliauti savo keliais.
Liusė : Gerai,kada pinigai?
Louis : Rytoj susiskambinsim.
Liusė : ok.
Stovėjau prie kambario kuriame buvo Harry ir Liusė, trepsėjau koja iš neturėjimo ką veikti. Bet ne už ilgo prasidarė durys ir pro jas įėjo Liusė.
- Jis tavo, - ji man pamerkė akį. Pavarčiau akis ir įėjau pro duris.
Perbėgau akimis per kambarį ir pamačiau ant lovos gulintį Harry.
- Harry? - apsimečiau nustebęs.
- O Louis, ką čia veiki ? - jis nusišypsojo, jis girtas. Žiauriai.
- Nežinau, norėjau pabūti vienas - nusišypsojau.
- Oh tai aš galiu išeiti.. - jis atsistojo iš savo vietos.
- Ne, pasilik - nusišypsojau ir švelniai paėmiau jį už rankos.
- Žinai, man patiko tave bučiuoti - žiūrėdamas pro langą jis pasakė.
- Nori pakartot? - nusišypsojau pergalinga šypsena.
- Noriu, - po šitų žodžių jis mane užgulė ir užtęsė bučinį.
Šis bučinys buvo kiek kitos nei praeitas, bet turbūt tik todėl nes jis girtas. Mes aistringai bučiavomės kol jis nuėmė mano maikę.
Lėtai suėmiau jo diržo sagtį ir mikliais rankos judesiais pašalinau džinsus nuo jo. Jis tą patį padarė su manosiomis kelnėmis. Panorėjau aš perimti visą valdžią ir apverčiau mus. Dabar aš buvau viršuje.
Lėtai pasitryniau į jo lytį, kuri buvo jau beveik pasiruošusi. Išgirdęs tylią vaikino aimaną nusišypsojau, tai orgazmas mano ausimis. Nusmaukiau jo apatinius, kai jis nutraukė manuosius.
Iš tikrųjų nesitikėjau,kad jo penis bus toks didelis. Suėmiau jį į ranką ir vos apglėbiau. Man lėtai pradėjus judinti ranką pasigirdo Harry keiksmai. Paėmiau savo sukietėjusį penį ir patryniau į jo. Supistai geras jausmas, darau tai pirmą kart. Bet kažkada teko žiūrėti gėjų porno, iš ten mano visos žinios.
Man besitrinant į jį, nesigirdėjo dejonių. Pažiūrėjau į jį, o jis MIEGOJO. Ar tai iš vis įmanoma? Nusikeikęs paguldžiau jį į lovą ir užklojau. Pats nuėjau į vonią ir palindau po dušu.
Kažką reikėjo daryti su savo stovinčiu, todėl suėmiau jį stipriau į rankas ir galvodamas apie Harry smaukiausi, net nebandžiau nutildyti aimanų kurios ėjo iš mano lūpų.
Kitą kart prieš mane klūpės blaivas Harry ir jo putlios, rožinės lūpos bus ant mano penio.
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
WTF, BANDŽIAU PARAŠYT DIRTY DALĮ. TAI ČIA KAŽKOKIA NESĄMONĖ GAVOSI.. :DD
PASITAISYSIU, PRISIEKIU <3
JAU ATGAVAU KOMPĄ TAI VA JUMS DALĮ DOVANOJU !
YOU ARE READING
Instagram anonymous //Larry//
RomanceKas dar nežinote, per instagram'ą galimą susirašinėti, šioje istorijoje kelios pirmos dalys bus beveik vien susirašinėjimai. Istorijoje bus nešvankių veiksmų ar žodžių. Kam nepatinka tokio tipo istorijos, nepatartina skaityti. :)