HARRY
Stebėjau Louis veidą ir daugiau neiškentęs pradėjau garsiai juoktis.
- Būtum matęs savo reakciją.. - vos pro juoką ištariau..
- Tau tai atrodo juokinga? - vaikinas stovėjo susiraukęs, bet po kiek laiko vėl pradėjo juoktis. Kol galiausiai aš pajaučiau skausmą šonkauliuose ir nustojau.
- Kas man buvo? - įsmeigiau savo akis į vaikiną.
- Tau sugedo stabdžiai, susilaužei koją ir šonkaulius - jis atsisėda ant lovos.
- Oh.. - atsidusau ir nežinau kodėl, bet paėmiau Louis ranką ir nusišypsojau.
- Harry, mums reikia pasikalbėti.. - jis stebėjo mano akis ir ruošėsi kažką tarti, bet pro duris įlindo beveik visi lenktynininkai, todėl greit atleidau Louis ranką.
- Galvojom jau užsimušei - nusijuokė Liam.
- Harry?Styles? Jūs turbūt juokaujat - nusijuokiau iš savo pasakytų žodžių.
- Čia trūksta tik vieno žmogaus.. Luke Hemmings.. - mintys klaidžiojo mano galvoje.
- Ar tu manai, kad jis... - bandė užbaigti sakinį Niall, Louis stebėjo visus nesupratęs.
- Tas šūdžius sugadino mano stabdžius, kad būtų pirmas - pasiutau ir pakilau iš lovos, bet iš kart pasigailėjau. Pradėjo BAISIAI skaudėti šonkaulius.
- Ramiai.. - Louis vėl paguldė mane ir aš jam nusiunčiau atsidėkojantį žvilgsnį.
- Na kadangi tu gyvas,mes jau eisime. Parašyk kai tave paleis - visi apkabino mane ir aš nusijuokiau.
- Būtinai, iki - pamojavau visiems ir vėl įsmeigiau akis į Louis.
- Manau jau atėjo laikas pakalbėti apie vieną dalyką - mačiau kaip Louis nesuprasdamas suraukia antakius.
- Kokį dalyką? - žiūrėjo jis į mane.
- Pavadinkime tą dalyką Liuse. Arba kitaip Nikolė - susidarė tyla, ir net girdėjosi kaip Louis iš susinervinimo nuryja seilės gumulą.
Ir dabar aš sužinosiu visą tiesą.
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
GALIU PASAKYTI TIK TIEK, KAD TURBŪT ŠITA ISTORIJA EINA Į PABAIGĄ. NEŽINAU AR BUS ANTRAS SEZONAS,MANAU LEISIU TAI NUSPRĘSTI JUMS. KAI BUS PASKUTINĖ DALIS AŠ ŽINOMA JUMS PRANEŠIU,O JŪS NUSPRĘSIT REIKIA ČIA ANTRO SEZONO AR VISKAS IR TAIP BUS AIŠKU.
NA O DAR PO KOL KAS NENULIŪSKITE,DAR NESIBAIGIA! <3
STAI LEGGENDO
Instagram anonymous //Larry//
Storie d'amoreKas dar nežinote, per instagram'ą galimą susirašinėti, šioje istorijoje kelios pirmos dalys bus beveik vien susirašinėjimai. Istorijoje bus nešvankių veiksmų ar žodžių. Kam nepatinka tokio tipo istorijos, nepatartina skaityti. :)