16

639 43 20
                                    


Nežinau kodėl čia ta daina, bet tiesiog ją rašydama klausiausi. Todėl jei norit pasiklausykite, nebloga tokia ;)


HARRY

Atsibudau ir pajaučiau sunkią ranką ant savo liemens. Negi Liusė tokia sunki? Tyliai nusijuokiau iš savo minčių ir pasukau galvą į merginą. Aš tiesiogine ta žodžio prasme išsižiojau. Prie manęs gulėjo ne graži mergina, o gražus vaikinas. Na gal negražus.. Na gražus, Louis. Nežinau kodėl, bet nepatraukiau jo rankos. Man kiek patiko jį jausti šalia, bet niekada to nejaučiau su vaikinu. Turbūt čia kaltos pagirios.


Perbraukiau ranka švelniai per jo susivėlusius plaukus ir pats nepajaučiau kaip nusišypsojau. Harry, nereikėjo tiek gert..  Staiga, mano mintis nutraukė skaidrių mėlynų akių žvilgsnis į mane. Pasijutau kiek nejaukiai, mes taip arti vienas kito..

- Labas rytas, - jo rytinis balsas gražus, na aišku mano žymiai sexualesnis. 

- Tai labas, ta prasme ką čia veiki? Palauk aš pas tave? - apsidairiau po kambarį ir tik tada supratau ,kad aš ne savo kambarį. Išgirdau tylų vaikino kikenimą.

- Tu vakar buvai visiškai girtas ir gulėjai prie mano durų, todėl paguldžiau tave į lovą, o miegojau kartu nes po lenktynių žiūrėjimo grįžau vėlai ir buvau pavargęs, - vietą apie lenktynes jis tarė kiek tyliau ir aš pasijutau kiek nejaukiai.

- Ta.. Aš atsiprašau, ta prasme.. Na.. Aš negalėjau vykti, tikrai... Mano močiutė pasijuto blogai ir aš negalėjau tau paskambinti, o po to prisigėriau - bandžiau pasakyti kuo įtikimiau, bet jautėsi kad jis kažkiek perprato ,kad aš meluoju. 

- Nieko tokio, tik kitą kart pranešk - jis nusišypsojo ir išlipo iš lovos. Žinoma aš negalėjau nepastebėti jo kūno ir tatuiruočių. Man labai nepatiko ką jaučiau būdamas prie jo, aš prie nieko taip nesijaučiau. Aš net neįsimylėdavau merginų, nes manau kad meilė yra tik laikinas dalykas. O paskui turi kentėti. Todėl manau,kad su Liuse pabūsiu tol kol pažiūrėsiu kokia ji lovoje. 


Kol Louis buvo vonioje aš spėjau apsirengti ir pakloti lovą. Dabar kepu kiaušinienę, tikiuosi ji bus skani ir jis ją valgys. Dabar pakalbant apie mane ir Louis aš nežinau kas mes. Draugai? Pažįstami? Prie jo jaučiuosi keistai, ir dažnai apie jį galvoju. Turbūt daug kas pasakytų, kad aš esu gėjus. Bet čia juk didžiausia nesąmonė. Gėjai yra šlykščiausi man kažkada sutikti žmonės, kaip galima bučiuot vyrą? Niekada tokiu nebūsiu.


Po mano apmąstymų  ir vos nepridegusios kiaušinienės pasirodė Louis, jis labai gaiviai kvepėjo.

- Pagaminau mums pusryčius, - nusišypsojau dėdamas maistą į lėkštes.

- Kvepia skaniai, turbūt skonis dar skanesnis - šis išsišiepė kaip vaikas gavęs saldainį. Atsisėdę prie stalo pradėjome valgyti.  Kai valgėme buvo tyla, bet aš ją nutraukiau.

- Gal kai pavalgysime norėtum nueiti iki manęs ir nuvažiuoti į motociklų trasą? Bent šiek tiek pamokyčiau.

- Galim - jis nusišypsojo ir suvalgęs apsilaižė lūpas, man patiko šis veiksmas.

- Buvo skanu ? - Pažiūrėjau.

- Buvo labaiii skanu - jis nusišypsojo ir pabučiavo į žandą, aš atsisukau į jį sumišęs.

- Uh, atleisk.. Čia... Aš įpratęs taip pan...panelėm daryt ir todėl taip gavosi - jis greit pasiaiškino ir dingo iš virtuvės.


 Tai buvo super keista ir nejauku. Kai jis pabučiavo žandą jis man užsiliepsnojo, turbūt iš gėdos. Nes joks vaikinas manęs nebučiavo manęs į jokį žandą! Sumišęs sutvarkiau virtuvę ir nuėjau apsimauti batų ir striukės. Louis atėjo jau pasiruošęs ir pasitvarkęs pažiūrėjo į mane.

- Aš nuvešiu mus iki tavęs, gerai? - jis bandė nežiūrėti man į akis, aš taip pat vengiau akių kontakto su juo.

- A, taip gerai - linktelėjau ir išėjau pro duris. Ėjau link jo mašinos ir galvojau,kad tarp mūsų yra nejauki atmosfera. Jam atėjus prie mašinos aš sulaikiau jo ranką, jo akys susirado manąsias ir mes žiūrėjome vienas į kitą.


Nežinau kas man pasidarė ir aš žinojau,kad po šito mano gesto pasidarys dar nejaukiau. Aš nežinau kodėl tai darau, manau kad iš mano galvos dar pilnai nepasišalino alkoholis. Daug nebegalvodamas aš tiesiog sujungiau mūsų lūpas.


'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

RAŠIAU ŠITĄ DALĮ KOKIĄ VALANDĄ, NES TAI MAMA KVIETĖ VALGYT, TAI KAŽKAS RAŠĖ.. TAI DAR MUZIKA VIS PASIBAIGDAVO IR MAN REIKĖDAVO REPLAY MYGTUKĄ PASPAUST x)

TAI TIKIUOSI PATIKS MANO DALIS IR TA PABAIGA, RAŠYKIT KAIP MANOT KAD REGUOS LUOIS, GERO VAKARO MEILĖS MANO ! <3

Instagram anonymous //Larry//Where stories live. Discover now