ANTRAS SEZONAS - 8

413 34 2
                                    

HARRY


Susinervinęs nuėjau prie durų ir jas atsidaręs pamačiau žmogų kurio nenorėjau matyti. Prieš mane stovėjo išsišiepęs Zayn.

- Sveikas, gal nori su manimi į miestą? - jis kvailai šyptelėjo.

- Kad ne, aš užsiėmęs, - atsidusau.

- Oh.. O veliau? - man nespėjus ištarti nei žodžio prie manęs išdygo Louis.

- Supratau, - Zayn sumurmėjo tyliai kai aš sunėriau savo ir Louis rankas.

- Jau gali eiti, - Louis griežtai tarė Zayn ir uždarė duris. 

- Paaiškink šitai, - vaikinas iškėlė į mūsų supintus pirštus.

- Nėra ką aiškinti, - jutau, kad jis nori kažką pasakyti. Bet aš buvau greitesnis ir užčiaupiau jį bučiniu.

Galvojau jis mane atstums, bet jis tik pagilino bučinį. 

Bučinys pavirto aistringu, pakišau rankas po jo maike ir pradėjau glostyti ištreniruotą jo kūną. Jis šiek tiek atsitraukė nuiimdamas mano marškinėlius ir toliau įsisiurbė į mano lūpas. 

Mano ranka nukeliavo žemiau ir suėmė jo tarpkojį. Louis atšoko nuo manęs ir pažiūrėjo į mano akis.

- Atsiprašau, bet aš turiu eiti, - jis greit išbėgo ir aš likau nesupratęs.

- Tu turbūt juokauji! - užrėkiau kai durys prieš nosį man užsitrenkė. Kas jam blogai?

Jis paliko mane susijaudinusį ir išbėgo. Susinervinęs nuėjau į dušą ir nusirengiau visus rūbus. Numečiau į kampą ir palindau po šilta vandens srove.

Suėmiau savo Styles ir lėtai pradėjau smaukytis.

Galvoje išlindo Louis veidas, pats nepajaučiau kaip greit nuleidau. Garsiai atsidusęs nusiprausiau ir išlipęs nuėjau atsigulti į lovą.

Kas su manimi blogai?


'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

ŠITA DALIS PRIPAŽINKIT VISI YRA ŠŪDO VERTA.. :( 

NEPYKIT.. <3

Instagram anonymous //Larry//Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang