ANTRAS SEZONAS - 9

437 33 2
                                    

LOUIS

Sedėjau ant nepatogios savo namų sofos ir galvojau ką aš padariau. Net neįsivaizduoju kas man pasidarė, tiesiog mylėjausui senei su każkuo ir kai perėjom taip staigei aš tiesiog pabėgau.

Pasiiėmęs telefoną į rankas susiradau Harry numerį ir galvojau jam skambinti ar ne. Man gėda ir aš tikiu,kad jis supykęs. Bet išdrįsau ir paspaudžiau suknistą mygtuką.

Po kelių nervinančių pypsėjimų pasigirdo balsas kurį aš dievinu.

- Ko? - jaučiau jo susierzinimą.

- Harry, aš.. atsiprašau - atsidusau.

- Koks skirtumas, - net nematydamas jo supratau,kad jis perbraukia delnu per savo veidą.

- Ar gali atvažiuoti iki manęs?

- Dabar? - jis atsiduso.

- Taip, jei gali.

- Tuoj būsiu, - jis nieko nesakęs numetė skambutį.

Nežinau ar pasikviesti jį ir padaryti tai ką noriu buvo gera mintis, bet išbandyti verta.

Po kelių nervinančių minučių pasigirdo durų skambutis. Nuėjau prie durų ir jas plačiai atidariau ir suėmiau vaikinui už marśkinių kraštų.

- Louis? - jo balsas buvo pasimetęs. Aš nieko nesakęs uždariau duris ir įsisiurbiau ī lūpas. Ilgai laukti nereikėjo kol jis atsakys į mano bučinį.

Mes greit atsikratėme visų rūbų kurie buvo ant mūsų ir aš apsukau jį, kad nugarą būtų į mane. Užsidėjęs lipšnų prezervatyvą įėjau lėtai į jį.

- Šūdas, Louis.. - jis užsimerkė ir suspaudė kumščius atsiremdamas į sieną.

Mano judesiai pagreitėjo ir tapo kiek grubesni. Bet Harry tai patiko. Iš mūsų lūpų skambėjo keiksmažodžiai kuriuos pakeitė aimanos. Malonumo aimanos.

Kelis kartus pajudėjęs nuleidau į prezervatyvą ir išėjau iš jo. Atsisėdau ant žemės. Tą padarė ir jis.

- Šūdas, Louis galėjei perspėti.. - jis nusijuokė.

- Atsiprašau, bet pripažink buvo nuostab, - atsakiau vis dar bandydamss atgauti normalų kvėpavimą.

- Tikrai taip.. - nusijuokė jis ir atsistojo.

- Liksi šiąnakt? - pažiūrėjau į jį kai jis rengėsi apatinius.

- Jei nori, liksiu - atsistojęs ir apsirengęs apatinius priėjau prie jo ir pažiūrėjau ī jį.

- Visada to norėsiu, - mūsų lūpos susiliejo ir mes vėl pradėjome bučiuotis.

Man patiko kiekvienas jo prisilietimas, bučinys ir judesys. Aš nežinau ką jis man jaučia šiuo metu, bet aš jį tikrai myliu.

- Mes turime baigti, nes neesu pasiruošęs antrąjam raundui.. - Harry skardus juokas nuaidėjo per namus.

- Žinoma, eikime tiesiog miegoti.. - atsidusau ir nuėjęs į miegamajį kritau ant lovos. Pajutęs kaip lova įdumba nusišypsojau.

Apsikabinau jį ir išgirdęs jo tylų kvėpavimą pasidaviau miegui.

HARRY

Atsibudęs pramerkiau akis ir nepamačiau vaikino šalia susiraukiau. Išlipau iš lovos ir nuėjau į svetainę radau Louis sėdintį ant lovos ir rankomis užsidengusį veidą.

- Louis, viskas gerai? - priėjau ir švelniai uždėjau ranką ant jo peties. Jis nieko neatsakė tik papurtė galvą,kas rodė neigiamą atsakymą į mano klausimą.

''''''''''''''''''''''''''''

ŠIOKIA TOKIA DALIS, MYLIU JUS ♡

Instagram anonymous //Larry//Onde histórias criam vida. Descubra agora