LOUIS
Sėdėjau prie Harry durų ir galvojau, koks esu šūdžius. Kaip aš taip galėjau? Niekada negalvojau, kad taip susimausiu.
Barškinau į jo duris jau visą savaitę po kelis kartu, skambinau po tūkstanti kartų ir dar šaukiau jį. Bet jokios žinios.. Aš noriu atsiprašyti, viską ištaisyti, bet neturiu kaip. Susimoviau.
HARRY
Gulėjau ant sofos, gėriau alų ir žiūrėjau futbolo varžynų kartojimą, futbolas man nerūpėjo, rūpėjo Louis, kaip jis taip su manimi pasielgė. Jis man skambino, rašė ir kiek girdėjau beldė į duris, bet man tai nerūpi. Nenoriu būti su juo, taip tai maža klaida. bet vieną kart išdavęs - išduos ir kitą.
Jis toks šunsnukis, mes kartu vos pora dienų, o jau jis viską sumovė. NEKENČIU JO. Atsistojau ir nuėjau pasiimti dar vieno alaus. Meilė knisa.
'''''' Po trijų mėnesių ''''''
HARRY
Dar kart apėjęs visus kambarius įsitikinau, kad pasiėmiau viską ir nieko nepalikau. Aš išsikraustau, su Melisa važiuojame gyventi į Paryžių, nežinau ar visam. Bet bent kažkiek, ji nori pamiršti savo vaikiną, aš Louis.
Išėjau pro duris iš kart kai parašiau Melisai žinutę, kad greit būsiu. Lipau laiptais kai mane sustabdė žmogus pagriebęs mano ranką, atsisukau į jį ir garsiai atsidusau.
- Prašau, leisk paaiškinti, - pasigirdo užsimiegojęs balsas.
- Ne, Louis, aš išvykstu. Pamiršk mane, - šiek tiek jį pastūmiau ir išsilaisvinęs iš jo gniaužtų išėjau pro laiptinės duris ir įsėdau į taxį. Pažvelgiau į namą ir pamačiau Louis, vaikiną kuri myliu. Man jo pagailo, bet jis su manimi pasielgė žiauriau.
LOUIS
Stebėjau, kaip taxi kuriame sėdėjo Harry nutolsta nuo namo, leidau sau atsiklaupti ir leisti tekėti ašaromis. Kaip galėjau taip susimauti?
Dabar supratau, kad jį be galo myliu, bet jį praradau. Aš žinau, kad jo nepamiršiu, aš negaliu..
AŠ SUKNISTAI MYLIU HARRY STYLES, IR NORIU JĮ SUSIGRĄŽINTI !
O gal tiesiog jį paleisti? Manau reikia pradėti gyventi be jo.
Manau čia ir išsiskiria Larry kelias, pradėsiu naują pradžią.
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
OMG, WTF. :DD
NEMOKU RAŠYTI TOKIŲ DALIŲ..
TAIGI ČIA YRA PABAIGA!!!
IR DABAR JŪSŲ LAIKAS SPRĘSTI, AR PALIEKAME VISKĄ ŠITAIP, AR NORITE ANTRO SEZONO !! :))
JEI PALIEKAME, DAR GAUSITE EPILOGĄ, JEI NE, GAUSITE ANTRĄ SEZONĄ. LAUKSIU KOMENTARŲ ! <3
YOU ARE READING
Instagram anonymous //Larry//
RomanceKas dar nežinote, per instagram'ą galimą susirašinėti, šioje istorijoje kelios pirmos dalys bus beveik vien susirašinėjimai. Istorijoje bus nešvankių veiksmų ar žodžių. Kam nepatinka tokio tipo istorijos, nepatartina skaityti. :)