ANTRAS SEZONAS - 6

465 34 4
                                    

HARRY


Kaip bebūtų keista, aš atsakiau į vaikino bučinį ir nustebau kai jis mane užgulė. Blondinukas pradėjo bučiuoti mano kaktą, aš suurgziau ir apkabinau jį stipriau. Jis leidosi savo šiltomis lūpomis žemyn, vis palikinėdamas šlapius bučinius.

Stebėjau kaip jis numauna mano apatinius ir pažiūrėjęs į mano jau beveik sustangrėjusį penį apsilaižo. Prikandau lūpą iš jo tokio gesto, tai atrodė sexualiai. Žinoma, Louis ten atrodytu gražiau..

Norėjau dar pagalvoti apie Louis, bet blondinas uždėjęs savo lūpas ant manojo penio visiškai pamiršau kokios bėdos mane kankino. Suėmiau vaikino plaukus ir šiek tiek padėjau jam judinti galvą.

Jis kad ir šiek tiek springo, bet tęsė savo darbą, stebėjau į jį su šypsena ir pasitenkinimu, senei jaučiau kažkieno lūpas ant savo dičkio. 

Kai jis aplaižė mano galvutę aš neišlaikęs užrėkiau iš malonumo, ir pajaučiau kad esu netoli orgazmo. Todėl jam dar kelis kartus perėjus su liežuviu per galvutę, ir po mano kelių klyksmų kaip mergiotės aš nuleidau jam į burną. 

Jis prarijo spermą ir apsilaižęs nuėjo į vonią, praskalavęs burna atėjo ir atsigulė šalia.

- Tikiuosi tau patiko, - jis pakštelėjo man į žandą.

- Man velniškai patiko, - ir tada prisiminiau vieną dalyką.

- Ar tu ne su Zayn? - staiga jo paklausiau ir pamačiau kaip jis susiraukė.

- Mes susipykom, - Niall užsimerkė.

- Ar tai padarei, nes norėjai pamiršti jį? - šis atsimerkė ir įsmeigė į mane akis.

- O ar tu leidaisi, nes norėjai pamiršti Louis? - į jo klausimą neatsakiau, tiesiog užsimerkiau ir bandžiau užmigti. 


'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

YEAH YEAH, AŠ PATI BLOGIAUSIA NES RETAI KURIU DALIS IR JOS LABAI TRUMPOS. BET DABAR MOKSLŲ PABAIGA IR VISKĄ REIKIA SUSITVARKYT, TAI NEPYKIT.. :((

Instagram anonymous //Larry//Where stories live. Discover now