27

609 39 9
                                    

LOUIS


Atsikėliau ir nepramerkęs akių pasitikrinau vietą šalia savęs, nieko nebuvo. Pašokau ir pastebėjau,kad Harry nėra. Vis dėl to tai buvo tik sapnas, arba narkotikų poveikis. 

Susiraukęs išlipau iš lovos ir nuėjau į dušą, nusirengiau ir įlipau į kabiną, bet netyčia į kažką atsitrenkiau ir su išgąsčiu pažiūrėjau į žmogų kuris stovėjo mano duše ir atsidusau.

- Louis, tu kažkoks keistas viskas gerai ? - Harry ramus balsas nuskambėjo mano ausyse.

- Taip, tiesiog pagalvojau kad tai sapnas ir tavęs vakar nebuvo, todėl nepastebėjau tavęs duše, - nusijuokiau vienu metu su juo.

- Na man atrodo matei mane jau nuogą, bet aš to neprisimenu - nusijuokiu.

- Mes nesimylėjom, tiesiog liečiau tave. Atsiprašau, - pajaučiau kaip mano žandai kaista, todėl nuleidau akis.

- Nieko tokio, pamirštam, - Staigiai buvau prispaustas prie sienos su vandens srove. Apkabinau Harry per liemenį kaip ir jis mane ir pabučiavau jį.

Bučinys buvo kitoks nei visada. Jame buvo daugiau aistros ir nežinau, gal meilės.Bučiavomės ilgai, iki tol kol aš buvau atsuktas veidu į sieną ir mano užpakalis buvo išriestas. Pasijaučiau kaip mergina, bet man tai patiko.

Harry kelis kartus pagraibė mano užpakalį ir išsitraukęs blizgų popierėlį užsimovė prezervatyvą. Nieko nesakęs jis savo penį labai lėtai įkišo į mano užpakalį ir kelis kartus sujudėjo. Susiraukiau, nes tai man nauja ir šiek tiek skauda.

Bet Harry lėtai judėjo, ir aš pradėjau jausti malonumą. Atsirėmiau rankom į sieną ir nuleidau galvą, Harry savo rankas laikė ant mano liemens. Ir jis vis greitino tempą.

- Louis, aš tuoj.. - Harry išaimanavo sakinį. Ir dar po kelių judėsiu jis baigė į prezervatyvą. Vaikinas atsuko mane į save ir suėmęs mano penį pradėjo smaukyti.

- Šūdas, Harry. Tavo rankos tokios geros... - suurzgiu, o jis nusijuokęs toliau tęsė darbą. Nuleidau Harry ant rankos, jis nusiplovė ją, išmetė prezervatyvą ir pabučiavo mane.

- Kitą kart galėsi vadovauti tu, - nusijuokė.

- Kitą kart taip ir bus, - sukikenu ir pabučiavau jį į žandą.

Išlipę iš vonios apsijuostėm rankšluosčiais ir nuėjome į kambarį.

- Ar tau tai buvo pirmas kartas? - rengdamasis paklausė Harry.

- Taip, Harry iš vaikinų tu buvai pirmas. Bet nekaltybę esu praradęs su mergina, - nusijuokiau ir apsirengiau.

Norėjau pabučiuoti Harry, bet mane pertraukė jo skambantis telefonas. Spėjau nužvelgti kas skambina, o jam skambino kažkokia Melisa. Susiraukiau.

Ne, čia tikrai ne pavydas. 


'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

LABAS MAŽUČIAI MANO ! DOVANOJU JUMS DALĮ NUO PAT RYYYTO. KAM NEPATINKA DIRTY TAI LABAI ATSIPRAŠAU.. <3

Instagram anonymous //Larry//Where stories live. Discover now