ANTRAS SEZONAS - 5

470 35 16
                                    

HARRY


Stovėjau išsižiojęs ir bandydamas suprasti kas čia buvo, ar man pasirodę ar Louis buvo su Zayn? Suspaudžiau kumščius ir nuėjau į namo vidų. Nekenčiu jo, aš tiesiog jo nekenčiu.

Gėriau kažkokį šūdą plastmasinėje raudonoje stiklinėje. Pasisukau į kairę ir mačiau, kaip Louis stebi mane. Pamerkiau jam akį ir užkalbinau kažkokią merginą, tada apsikabinau ją per liemenį ir pradėjau šokti. Pastebėjau, kad Louis stebi toliau mus. Bet pagavęs mano žvilgsnį apsikabino Zayn. Debilas.

Iš vis, ko aš čia trankaus su šia pana, pastūmęs ją į šoną nuėjau prie draugų. Girdėjau kaip mergina prakeikia mane, bet aš jai nieko neatsakiau. Atsisėdau prie Niall ir atsargiai nužiūrėjau jį. Kodėl aš ankščiau nepastebėjau kokie gražūs jo šviesūs plaukai? Kokios gražios jo akys.. Pats nepajaučiau, kad padėjau galvą ant jo peties.

- Viskas gerai? - Niall atsisuko į mane. 

- Taip, atsiprašau, - norėjau patraukti galvą bet jis apkabino mane draugiškai per pečius ir nusišypsojo. 

Buvau atsirėmęs į Niall kol atėjo Louis ir Zayn. Norėjau šiek tiek pasitraukti nuo baltapūkio, bet jis neleido. Jis taip stipriai mane laikė, kas man net gi patiko.

Šypsojausi kaip asilas, nors ir jaučiau Louis deginantį žvilgsnį. Tegul jis užsikruša su Zayn, o aš manau turėčiau nusitempti Niall į lovą.

Ką? Manau, kad tam raudonam puodelyje buvo kažkas ne to.

- Klausykit, jūs visi pasiliekat miegot čia? - paklausė kažkoks bičas, visi linktelėjome.

- Tai pasiskirstykite kambariais po du, - Niall pažiūrėjo į mane klausiamuoju žvilgsniu, o aš jam mirktelėjau akį.

Pagal Niall žvilgsnį supratau, kad jis paprašė dalintis kambarį su juo. Tai reiškia,kad aš turėsiu miegoti su juo vienoje lovoje. Louis aišku buvo su Zayn, kas mane kiek pykdino, bet nesvarbu. 

Pasilenkiau prie Niall ausies.

- Eime atsigulti? - sušnabždėjau, nes grojo garsi muzika.

- Žinoma, galim - vaikinas nusišypsojo ir švelniai palietė lūpomis mano žandą. Nesupratau jo tokio gesto, bet nieko nesakęs atsistojau ir paėmiau jo ranką. Abu pradėjome eiti į kambarį. Atėję pradėjom nusirenginėti. Aš šyptelėjau.

Man patiko, kad jo kūnas neturi tatuiruočių. Atsiguliau į lovą ir jis padarė tą patį, apgaubęs mus kaldra nežinojau ką daryti. Apsikabinti, ar nusisukti.

Bet mano mintis pertraukė šiltos lūpos ant manųjų. Blondino lūpos.


'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

OGI OGI KAS GI ČIA? NAUJOS MEILĖĖS :)))))

SĖKMĖS SKAITANT, ŠĮ KART VISAI ILGA KĄ? <3

Instagram anonymous //Larry//Where stories live. Discover now