HARRY
Apsirengiau juodus treningus ir juodą džemperį su kapišonu. Užsimaukšlinau jį ant galvos ir pasiėmiau piniginę, ir nusišypsojau. Niekada nesu bandęs narkotikų, bet manau laikas atėjo pabandyti. Manau tai padės pamiršti JĮ, vaikiną kurio vardo nenoriu minėti.
Ėjau tamsiais skersgatviais, nes tik taip galėjau nusigauti į narkomanų rajoną. Šiaip man nepatiko šitie narkomanų rajonai, jų buvo gan daug mūsų mieste. Bet jei nori gauti narkotikų, niekas jų nevežios į namus kaip picų.
Atėjęs į vietą parašiau sutartinį ženklą, kuris buvo paprasta žvaigždutė. Man tai priminė bučinį, bet to nesureikšminau. Nusiėmęs kapišoną nuo galvos dairiausi į visas puses. Aš pasakiau, kad mane galima skirti iš garbanų, daugiau neturiu kaip savęs apibūdinti.
Prie manęs artėjo juodas siluetas, plaukai buvo labai matyti ir aš tikiuosi, kad tai nėra tai apie ką aš galvoju. Jis man parodė, kad ateičiau už kampo kur dega šviesa, atėjau šalia jo ir įsižiūrėjęs į jį sustingau. Mano rankos pradėjo prakaituoti ir aš pradėjau raudonuoti, jaučiausi kaip koks dvylikmetis sutikęs sau patinkančia panelę. Nurijau seilės gumulą ir pabandžiau pratarti žodį.
- L..Louis? - jaučiau kaip mano balsas lūžinėjo, aš norėjau rėkti ir verkti ir bėgti tuo pačiu metu.
- Garbanėle? - mano lūpų kampučiai šiek tiek pakilo nuo jo klausimo. Linktelėjau ir nuleidau akis.
- Turi užsakymą? - kiek išdrąsėjau.
- Harry.. Tu to negausi, - po šių žodžių suraukiau antakius.
- Duok užsakymą, man jų reikia, - surėkiau.
- Kam? - mūsų akys susitiko, bet aš jas nusukau.
- Nesvarbu, - suurzgiau.
- Pasakyk kam, - jis klausinėjo kas minutę, kol man trūko kantrybė.
- KAD PAMIRŠČIAU TAVE, AR TAI TAIP NEAIŠKU ? - surėkiau ir pagriebiau iš jo rankų narkotikus.
- Harry atiduok ! - surėkė jis, aš jam įgrūdau pinigus ir greit dingau. Visas susinervinęs grįžau namo ir trenkiau durimis.
Pasiėmiau ampulę ir susiradęs gerai matomą veną susileidau narkotikus, atsigėriau alaus ir užsimerkiau. Jaučiau kaip viskas pasidaro lengviau, pamiršau viską ir pradėjau šypsotis.
Tada atsimerkiau ir apsidairiau po kambarį ir pamačiau JĮ, Louis.
Gražu, susileidau narkotikus kad jį pamirščiau, o jis man net vaidenasi !
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
ŠALALALALA, NESAMONĖ <3
STAI LEGGENDO
Instagram anonymous //Larry//
Storie d'amoreKas dar nežinote, per instagram'ą galimą susirašinėti, šioje istorijoje kelios pirmos dalys bus beveik vien susirašinėjimai. Istorijoje bus nešvankių veiksmų ar žodžių. Kam nepatinka tokio tipo istorijos, nepatartina skaityti. :)