13

616 41 4
                                    

HARRY


Kai ištariau merginos vardą ji pakedendama plaukus ranka.

- Harry? - ji priėjo prie manęs ir apsikabino. Apkabinau ir aš ją.

- Hm.. Kodėl vakar tavo telefonas buvo pas Louis? - pažiūrėjau į ją.

- Ai.. Tai tiesiog aš palikau jį, jis mano pusbrolis, - ji kiek keistai nusišypsojo.

- Tai gal nori nueiti kur? - nusijuokiau kiek nervingai. Nes nesitikėjau jos čia pamatyti.

- Žinoma, ledai ir parkas ? 

- Žinoma - tariau ir pradėjau eiti link parko.


LOUIS


Stebėjau Harry ir tą mergiotę einančius link parko. Tikiuosi mano planas suveiks, ir ji įskaudins jį. O gal nederėtu man to daryti? Jei Harry viską išsiaiškins.. Manau turėčiau mažiau nerimauti.


Atitrūkęs nuo savo minčių toliau sekiau juos.


HARRY


Stebėjau merginą ir vis tiek jaučiausi keistai. Man vis dėl to atrodo,kad Louis prie čia prikišęs nagus. Bet nesigilinsiu, manau ši mergytė gera lovoje. Kaip senai mylėjausi, gal reikėtu ją nusivesti namo? 

Manau rytoj bus gerai. Tada pameilikausiu jai ir BAM ji mano.


- O kas tau yra Louis? - Liusė pažiūrėjo į mane.

- Drau..Pažįs.. Draugas manau..? - mano atsakymas išėjo kaip klausimas.

- Jis tikrai šaunus, tik reikią jį labiau pažinti.. - kiek neužtikrintai pasakė.

- Žinoma, klausyk aš turiu šiek tiek reikalų. Galėtumėm susitikti rytoj? - nusišypsojau ir padaviau jai savo numerį.

- Gerai, man tinka. Tai susirašysim Harpi - ji pabučiavo mane į žandą ir greit dingo. 

Palauk, ar ji ką tik sumaišė vardus? Esu tikras,kad ji mane pavadino Harpiu. Tyliai nusijuokiau iš merginos kvailumo ir paskambinau Louis.


- Alio? - pasigirdo jo kimus balsas.

- Tu namie? galėčiau ateiti? 

- Aš ne namie, bet galim susitikti kur nors parke? 

- Aš kaip tik ten, lauksiu tavęs - atsisėdau ant suoliuko ir numečiau skambutį.


LOUIS


Padaviau pasipiktinęs merginai pinigus.

- Kitą kart nebandyk sumaišyti vardų ! - užrėkiau.

- Kodėl tik trys šimtai? Tarėmės, kad duosi penkis, - mergina nepatenkinta žiūrėjo į mane.

- TU SUMAIŠEI VARDUS, ir šiaip neatlikai gerai darbo. Kitą kart gausi penkis jei visą įtikimiau darysi - nusišypsau , o ši pavarčiusi akis nuėjo.


Nuėjau į parką, prie Harry ir jam pamojavau.

- Louis, mums reikia pasikalbėti - ir iš kart pagalvojau,kad jis suprato apie mano ir Liusės reikalus.


''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

BAM BAM BAM , TIKIUOS PATIKS. MAN LABAI PATINKA KAI JŪS PAKOMENTUOJAT KĄ BLOGAI PARAŠAU, KAS JUMS PATIKO AR KO NORĖTUMĖT. TAI TIKIUOS TAIP IR DARYSITE.

MYLIU JUS! <3

Instagram anonymous //Larry//Where stories live. Discover now