29

505 36 4
                                    


Iš kart atsiprašau,kad dalis gali būti ITIN trumpa. 

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

HARRY


Susiraukiau, nes Louis nebuvo ilgą laiką. Greit nuėjau iki tualeto ir atidariau duris. Vaizdas privertė mano žandikauliams atlipti vienam nuo kito. 

Louis MANO Louis buvo įvėlęs pirštus į kito vaikino plaukus, ne bet kokio. O Trojaus. Atsikrenkščiau ir Louis akys susitiko su manosiomis.

- Harry? - šis sutriko ir aš nusijuokiau.

- O ką? Nesitikėjai - nusijuokiau dar kart.

- Aš galvojau, kad čia tu.. Aš.. labai atsiprašau, - jis bandė teisintis. Prie manęs atėjo Melisa. Ir pamatę savo vaikiną prisispaudusį prie manojo. 

- Lauk, ABU - surėkė ji. 

- Bet.. - Trojus bandė teisintis, bet aš neiškentęs trenkiau jam.

- Harry, leisk man paaiškinti, - Louis uždėjo ranką man ant peties, aš ją nustūmiau ir prispaudžiau prie sienos.

- NEDRĮSK MAN RODYTIS AKYSE, TOMLINSON! PAMIRŠK MANE, - įniršęs trenkiau jam kelis kartus į veidą, bet mane atstūmė Melisa. Paskutinį kartą mūsų su Louis akys susitiko ir jis paliko namus.

- Noriu išgert, ir labai daug.. - suurzgiau.

- Pritariu, juk ne kiekvieną dieną tokį vaizdą pamatysi, - linktelėjau ir nuėjome į svetainę.


'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Tokia truputi bereikšmė dalis, bet neturiu labai daug laiko. TIKIUOSI NEPYKSITE. AŠ LABAI ATSIPRAŠAU :( - x

Instagram anonymous //Larry//Where stories live. Discover now