EPILOGAS

499 35 21
                                    


Visi susirinko į Harry laidotuves, tik ne Louis. Louis neišstengė į jas ateiti, jam buvo per skaudu.

Jis įtraukė Harry į šį mėšlą, o jis mirė. 

Vakare vaikinas priėjo prie savo mylimajo kapo ir atsiklaupė prie jo. Jis nesistengė valytis ašarų, nes jis negali jų suvaldyti. Hary buvo jo meilė, jo pirma tikroji meilė.

Louis negalės be jo, bet jis bandys gyventi. Nors jis žinojo, kad niekada nebeįsimylės nieko.

Nes Garbanėlė jo pasaulyje reiškė viską, bet jis tiesiog neturėjo laiko jam to įrodyti. Jis norėjo jam aprodyti visą pasaulį, norėjo atsibusti kiekvieną rytą su juo, apsigyventi kartu. Bet jis nespėjo visa to padaryti. 

HARRY NEBĖRA. 

Visą laiką jį kankins bemiegės naktys, nes vaizdas jo galvoje, kaip buvo pašautas Harry neišnyks. Jis įstrigo visam gyvenimui. Jis liks versle, ir nužudys kiekvieną, privers visus kentėti taip kaip kentėjo Harry.

Louis sau niekada neatleis, nes per jį mirė jo žaliaakis. 

Jis pabučiavo jo kapą ir atistojo.

- Visada būsiu su tavimi, Harry. Lauk manęs, aš atesiu. MYLIU TAVE, - apsiašarojęs Louis paliko vaikino kapą ir nuėjo savais keliais.

Daugiau niekada jų lūpos nesusilies kartu, daugiau niekada niekas jų nepamatys kartu.

DAUGIAU NIEKADA LOUIS NEGALĖS KARTOTI, KAIP STIPRIAI JIS MYLI HARRY.

Nes Harry mirė, bet tą akimirką jis mirė ne vienas. Mirė ir Louis, tik jis mirė iš vidaus. 


'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

ŠŪDAS, TAIP NEMOKU RAŠYTI EPILOGŲ.

MIELIEJI, AČIŪ JUMS KAD BUVOTE SU MANIMI VISĄ ŠĮ LAIKĄ ! TIKIUOSI SUPRASITE, KAD TIESIOG NEBETURIU ŠITAI ISTORIJAI MINČIŲ IR NEBEGALIU JOS TĘSTI. 

IR LABAI TIKIUOSI, KAD PALAIKYSITE MANE KITOSE ISTORIJOSE.

MYLIU JUS VISUS IR IKI PASIMATYMO !

 ŠIANDIENĄ TURĖČIAU PRADĖTI RAŠYTI NAUJĄ ISTORIJĄ, TAI TIKIUOSI SULAUKTI JŪSŲ PALAIKYMO KAIP IR ČIA ! <3

Instagram anonymous //Larry//Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang