Kıskançlık

116 5 0
                                    

Hazal

Sabah yine mesaj sesiyle uyandım.
Gönderen : Batuu
-Seni almaya geliyorum. Çabuk olsan iyi edersin.

Mesajı gördüğümde ister istemez gülümsedim ve hazırlanıp evden çıktım. Batuhan da bizim kapının önünde beni bekliyordu. (Yine maşallahı var tabi :D)

Yanına gittim ve "günaydın" dedim. "Sana da " dedi ve yürümeye başladık. Okula geldiğimizde ben tam sınıfa gidiyordum ki Batu bana "kantine gel" dedi.

Kantine geldiğimizde egemen ve Tuğçe de oradaydı. Onların masasına oturduk. Biz tuğçeyle ikimiz konuşuyorduk. Ben dedim ki "kanka, bir çocuk bana çıkma teklifi etti ama daha cevap vermedim" dedim. Gerçektende etmişti ha yalan yok.

İşte biz tuğçeyle konuşurken Batu bi bağırdı "sana kim teklif eder lan" öyle bi bağırdı ki tuğçeyle biz ne biçim korktuk. Egemen de batuhani sakinleştirmeye çalışıyordu.

Bense neden bu kadar çok tepki verdiğini merak ediyordum.

Batuhan bana yaklaştı ve "kim o çocuk hazal kimm?" diye kükredi.

"Şeyy...tanımıyorum ki işte zaten daha cevap vermedim."

"Hayır niye demedin lan"

Bu sırada Tuğçe : "sanane kızdan Batu. İstediğini yapar. Karışma" diye çıkıştı. Batu bana uzun bi süre Baktı ve "doğru ya herkes istediğini yapabilir kimseye karışmaya hakkım yok, ne halin varsa gör" dedi ve yanımızdan ayrıldı...

Acaba beni seviyomu diye düşünmeye başladım. Sonuçta sevmese böyle davranmazdı..

------

2 gündür Batu benimle konuşmuyordu. Bu durum canımı çok sıkmaya başladı.

Sınıfa girdiğimde batunun yanında bi kız oturuyordu. O an çok feci sinirlendim.

Batunun yanına gittim ve "sen bi gelsene benle" diye kolundan tutup sınıftan dışarı çektim.

Batu bana döndü ve ; "napiyosun hazalcım?"

"O kız kimdi?"

"Seni ilgilendirdiğini sanmıyorum"

"Ben sanıyorum Batu cevap ver!"

"Aaa yoksa birileri beni kıskanmış mı?"

Çok güzel bi şekilde rezil olma keyff.

"Ben mi kıskancam seni be " dedim ve hemen sınıfa girdim..

Seviyoruz Napalım?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin