Hoofdstuk 7 ~ Nablijven met Niall

277 7 0
                                    

Hoofdstuk 7 ~ Nablijven met Niall

De laatste les was voorbij en Niall en ik liepen samen naar het nablijf lokaal. We kwamen binnen en iedereen keek ons aan. Van de leraar tot de rest van de mensen die moesten nablijven. Niall en ik gingen naast elkaar zitten. Ik zag dat ene Harry ook in dit lokaal zat. Hij keek me de hele tijd aan.

'Is er iets?' fluisterde ik naar Harry.

Hij antwoordde niet en keek snel de andere kant op. Wat is er met deze jongen? Hij is zo mysterieus.. Ik besloot om er niet meer over na te denken en ging wat kletsen met Niall.

'Ehm Sophie?'

'Ja Niall?'

'Het is misschien niet het beste moment nu, maar je bent zo'n leuk meisje en ik dacht misschien of je met me uit wil.' vroeg hij blozend. Dit had ik niet verwacht. Niall wil uit met mij?

'Ja tuurlijk!' zei ik blij. Hij gaf me een knuffel en keek me een tijdje aan.

'Hee, niet zo'n herrie maken!' zei de nablijf leraar en ging weer verder met zijn boek. Niall en ik lachtten zachtjes. Harry keek me weer aan. Toen het uur voorbij was renden Niall en ik naar buiten.

'Eindelijk!' riep hij.

'Ja dat was verschrikkelijk!' zei ik.

We lachtten allebei voluit, maar ik stopte. Harry liep voorbij, hij werpte me een donkere blik maar zei niks.

'Dat was raar.' zei Niall opeens.

'Ja ik snap het ook niet.'

'Hey Harry kom eens terug!' riep Niall.

Wat, kennen hun elkaar ook? Harry kwam weer terug, maar zei nogsteeds niks.

'Ken je Sophie al? We gaan op date.' zei Niall enthousiast.

'Eerst Zayn, dan jij. Je hebt het er maar druk mee Sophie.' zei hij en liep weer weg. Ik snapte er niks van.

'Wacht!' riep ik.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Harry terwijl hij donker kijkt naar Sophie ---------------------->

Impress YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu