Hoofdstuk 12 ~ De 5 jongens
Na het weekend was het alweer tijd voor een week school. Ik had zin om iedereen weer te zien alleen niet om te leren. Ik liep de school binnen en liep richting mijn kluisje.
'Hi beautiful.' Ik keek opzij en zag de krullende jongen genaamd Harry naast me staan. Wat moest hij nou weer?
'Hey.' zei ik. Ik keek hem heel even aan en zag dat hij echt mooie ogen had. Een soort groen. Jade achtig. Ik stopte met kijken en wendde me weer tot mijn kluisje.
'Ik wil even mijn excuses aanbieden voor dat ik je probeerde te zoenen.' zei hij. Ik keek hem weer aan, maar ik wist niet of hij het meende aangezien hij met een grijns op zijn gezicht stond.
'Het is oke, waarom lach je?' Nu werd zijn grijns nog breder. Ik keek hem niet begrijpend aan.
'Wil je met me uit vrijdagavond?' vroeg hij. Zijn ogen keken me smekend aan. Hij had zulke mooie ogen. Ik verdronk er bijna in.
'Eerst sprak je me aan, dan doe je raar, dan probeer je me te zoenen en nu vraag je me mee uit?' zei ik.
'Ehm, ja?'
'Nee Harry, sorry.' zei ik. Voordat hij nog iets terug kon zeggen, liep ik richting mijn les. Toen ik aankwam bij het lokaal, keek ik rond en zag Liam zitten. Ik lachtte naar hem en ging naast hem zitten.
'Hey cutie.' zei hij. Ik lachtte.
'Hey Liam.'
'Ik heb gehoord dat je een date had met Niall?' vroeg hij verlegen.
'Eh ja klopt.' zei ik blozend.
'Was het leuk?' vroeg hij, alweer verlegen.
Ik vertelde over heel de date. Liam keek me een beetje verdrietig aan. Waarom deed hij dat? Hij heeft zulke mooie puppy ogen.
'En toen..' Ik stopte met mijn verhaal. Liam keek me heel geschrokken aan.
'Jullie hebben gezoend?'
Ik knikte langzaam. Liam zuchtte.
'H-heb je nog gedacht aan onze kus?' vroeg hij voorzichtig.
'Ja.' zei ik.
'Sophie en Liam opletten!' riep de docent kwaad. Ik stopte met praten. Beter zo, want dat gesprek met Liam kan nooit goed gaan. Na een half uur ging de bel en ik liep zo snel mogelijk het lokaal uit. Weg van Liam. Toen ik bij het volgende lokaal aankwam, zag ik voordat ik naar binnen ging, Harry leunen tegen de kluisjes naast de deur.
Hij keek me de hele tijd aan, maar ik ging er niet op in. Wat moest hij toch van me?
***
Na een lange schooldag liep ik de school uit.
'Sophie wacht!' hoorde ik iemand roepen. Ik draaide me om en zag Louis.
'Hey, Louis.' Hij lachtte naar me en kwam aanlopen.
'Hoe gaat het?' vroeg hij.
'Super!'
'Mooi, ik hoorde dat je met twee van mijn vrienden uit ben geweest.' zei hij met een knipoog. Ik knikte. Louis lachtte me toe. Hij was echt lief. Ik bloosde.
'Ik wil je iets vragen.' zei hij opeens. We waren een tijdje aan het lopen van het schoolplein.
'Vraag maar.' zei ik terwijl ik naar hem lachtte.
'Nou, ik heb 2 kaartjes voor een leuke band die aanstaande zaterdag speelt. Ik heb niemand om mee te nemen, dus zou jij mee willen?' Ik keek hem aan.
'Ja lijkt me leuk!' zei ik. Louis lachtte.
'Yes! Dan zie ik je zaterdag.' zei hij vrolijk. Hij liep weg. Daar stond ik alleen op het schoolplein. 3 dates terwijl ik net nieuw ben. Louis bedoelt het vast vriendschappelijk. Ik ging zitten op een bankje en wachtte tot mijn moeder me op zou komen halen. Ik wou dat ik mijn eigen auto had. Na een paar minuten kwam mijn moeder aan en stapte ik in haar auto.
'Hey lieverd, hoe ging het.' zei ze.
'Goed hoor.' antwoordde ik.
Mijn moeder lachtte naar me en we reden weg.
***
Ik lag op mijn bed denkend aan Niall, maar ook aan Zayn, maar ook aan Liam, Louis en Harry. Niall is zo lief, schattig en ik ben gek op zijn Ierse accentje. Zayn is zo badboyachtig, maar blijkt toch heel verlegen te zijn. Liam is zo begripvol, slim en lief. Louis is echt een geweldige vriend en hij heeft zo'n mooie lach en Harry is zo aantrekkelijk. Ik weet dat ik nee heb gezegd tegen hem, maar je moet me begrijpen waarom. Hij deed zo raar en dan wil hij ineens uit. Ik peinsde in mijn hoofd over de 5 jongens. Uiteindelijk werd ik moe en viel in slaap.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hi guys. Hoe vinden jullie het tot nu toe? Sorry voor het weinig schrijven, maar ik moet weer naar school. Veel huiswerk enzo ): Wie vinden jullie het beste bij Sophie passen? Louis, Zayn, Harry, Niall of Liam? Zeg het in een comment en de meeste waar voor gestemd wordt, gebruik ik misschien in het einde als haar vriendje 😏 Het einde komt nog lang niet hoor (: Raad eens over wie ze droomt deze nacht? Dat hoor je in het volgende hoofdstuk. Ik zal proberen zo veel mogelijk te schrijven ondanks het vele huiswerk. Loveyou guys en bedankt voor de lezers! ♡
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Harry smekend wanneer hij Sophie mee uit vraagt ----------------->
JE LEEST
Impress You
FanfictionSophie een normaal 16 jarig meisje verhuist van Nederland naar Engeland in London. Ze gaat daar naar High School en ontmoet 5 knappe jongens die haar hart willen veroveren ondanks ze niet zo populair is. Maar wie kiest ze? Lees verder om het uit te...