Hoofdstuk 8 ~ Ik ben Harry, Harry Styles.
'Wacht!' riep ik.
'Sophie wat doe je?' vroeg Niall verbaasd.
'Niall ik moet even met Harry praten.' Hij begreep het. Hij knikte en liep weg. Ik liep naar Harry die tegen een kluisje stond te leunen.
'Wat is er nou? Sinds ik je soort van ontmoet heb bij de bios, doe je heel raar.'
'Ik doe raar? Jij hebt een date gehad met Zayn en nu ga je met Niall terwijl je hier net een week zit en ik heb nog niet eens de kans gehad om met je te praten.' zei Harry hardop. Leerlingen keken raar op.
'Kan het iets zachter.' zei ik beschaamd.
'Nou praat met me dan. Wie ben je eigenlijk en wat moet je van me?'
'Ik ben Harry, Harry Styles. Je bent een erg mooi meisje en ik weet het niet. Op een of andere manier voel ik me aangetrokken tot je.' zei hij zachtjes. Wat?
'Ehm okee?' zei ik.
Harry probeerde me te zoenen, maar ik draaide mijn gezicht weg.
'Wat doe je?' vroeg ik gefrustreerd.
'Sorry, ik. Laat maar. Ik moet gaan.' zei hij en liep weg. Dat was echt raar. Ik liet mezelf langs de kluisjes glijden op de grond.
'Hey Sophie, lift nodig?' Ik zag Liam met zijn hand uitgerijkt staan. Ik pakte het en hij hielp me omhoog.
'Dankje.'
We liepen samen naar zijn auto en reden weg. Na een paar minuutjes kwamen we bij mijn huis aan.
'Hoe gaat het nou op school?' vroeg Liam terwijl hij de auto parkeerde.
'Goed hoor.' zei ik.
'Mooi.' Liam lachtte naar me.
'Bedankt voor de lift.'
'Het is al goed.' zei hij.
'Ehm Liam, ik.' Ik kon verder niks meer zeggen. Ik voelde twee lippen op de mijne. We bleven een tijdje door zoenen totdat ik stopte. Liam keek me bedroefd aan.
'Sorry.' zei hij.
'Nee, dat is niet nodig.' zei ik nogsteeds een beetje geschrokken.
'Zie ik je op school?' vroeg hij.
'Yep, doei.' zei ik en stapte uit. Liam zwaaide en reed weg. Ik liep naar binnen. Wat gebeurde er net?
---------------------------------------------------------------------------------------------
Sophie tegen haar kluisje na het gesprek met Harry ------------------------------->
JE LEEST
Impress You
FanfictionSophie een normaal 16 jarig meisje verhuist van Nederland naar Engeland in London. Ze gaat daar naar High School en ontmoet 5 knappe jongens die haar hart willen veroveren ondanks ze niet zo populair is. Maar wie kiest ze? Lees verder om het uit te...