Hoofdstuk 19 ~ Dag Dublin
Het waren 3 dagen geleden sinds Niall zei dat hij van me houdt. Na dat zijn we terug naar het kamp gegaan en hebben nog even gepraat. Ik wist niet wat ik terug moest zeggen. We zijn niet eens samen. Ik ben zo in de war en ben blij dat we weer terug naar huis gingen. Ik was wel even toe aan mijn eigen bed. En ik miste Liam. Ik mis de gesprekken tussen ons. Dat heb ik een week moeten missen. Ik stapte in de bus gevolgd door Jill.
'Ik ga het hier echt missen.' zei Jill toen we een plek hadden gevonden. Ik knikte. Ik ga het ook missen hier, het is zo mooi. Veel natuur. Ik ben gek op de natuur. Het liefst zou ik niet in een stad willen wonen, maar in het bos. Ik zag dat Niall ging zitten naast Harry. Hij glimlachtte lichtjes naar me en draaide zich weer om. Ik voel me schuldig, ik ben gek op Niall, maar ik weet het nog niet zeker. Eerst wil ik even goed kunnen nadenken. De bus werdt gestart en we reden richting de boot.
***
'Dag Dublin.' zei ik voordat de boot vertrok. Jill zei hetzelfde en toen begon de boot met varen. Het uitzicht is zo mooi. Mijn maag knorde, ik had echt honger. Ik liep naar de cafeteria van de boot en pakte iets te eten. Ik zag Niall ook staan in de cafeteria. Hij was alleen en at iets. Ik besloot om bij hem te gaan zitten.
'Hey.' zei ik en ging zitten. Hij keek op, maar concentreerde zich toen weer op zijn eten.
'Hey.' zei hij met volle mond. Ik keek naar hoe hij at. Echt schattig. Ik giechelde een beetje. Niall keek verbaasd omhoog.
'Waarom lach je?'
'Je bent schattig.'
Hij keek me raar aan en richtte zich weer tot zijn broodje.
'Het spijt me Niall.'
'Het is al goed, had gewoon gelijk gezegd dat je niks voor me voelt.'
'Ik voel ook wel wat voor je Niall, maar het ging te snel. Gelijk zeggen van ik hou van je enzo. Meende je het eigenlijk wel?'
'Met heel mijn hart.' zei Niall. 'Al sinds ik je voor het eerst zag op school.'
'Niall dat is zo-'
'SOPHIE!' Mijn gezicht schoot de andere kant op. Er liep een verwarde Jill rond door de cafeteria.
'Jill wat is er?!' vroeg ik.
'Meekomen nu!' riep ze.
Ik stond op en gaf Niall een schuldige blik. Hij haalde zijn schouders omhoog en at weer verder. Ik liep achter Jill aan naar het dek.
'Ik heb met Harry gezoend!' zei ze.
'WAT?' riep ik.
'Shh!' ze hield haar vinger tegen mijn lippen.
'Wanneer?' vroeg ik verbaasd.
'Net ergens in een gangetje in de boot. Ik liep gewoon richting de wc en hij liep voorbij, maar toen trok hij me opeens naar hem toe en zoende me.'
Verwilderd stond ik stil. Eerst zoende hij mij en probeerde iets in de tent en nu opeens met Jill?
'We hebben verkering!' Mijn ogen werden groot. Wat?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sorry dat ik zo weinig schrijf! En dat dit zo'n kort hoofdstuk is. Ik heb echt heel veel huiswerk, maar ik probeer mijn best te doen. Wat vinden jullie van het verhaal? (:
JE LEEST
Impress You
FanfictionSophie een normaal 16 jarig meisje verhuist van Nederland naar Engeland in London. Ze gaat daar naar High School en ontmoet 5 knappe jongens die haar hart willen veroveren ondanks ze niet zo populair is. Maar wie kiest ze? Lees verder om het uit te...