Hoofdstuk 10 ~ Danielle
Ik hoorde een kokhals geluid toen ik buiten de deur wachtte. Dit is niet waar toch.
'Danielle, gaat het?' vroeg ik bezorgd.
'Wat? Ja. Ik kom al.' Ik hoorde dat ze schrok. Ze deed de deur open en wachtte op mij om iets te zeggen.
'Danielle, was dat?' Ik kon mijn zin niet afmaken maar ze begreep me wel.
'Kunnen we even praten?' zei ze.
Ik knikte en samen liepen we naar mijn slaapkamer.
'Ik heb anorexia.' zei ze opeens. Ik schrok.
'Danielle, waarom?' vroeg ik geschokt.
'Ik vond mezelf altijd al te dik en ik- ik weet het niet. Ik begon opeens niet meer te eten en maaltijden weg te gooien. Ik heb nooit meer honger.' Nu begon ze te huilen. Ik zette haar neer op mijn bed, ging er naast zitten en troostte haar.
'Kan je er mee stoppen? Danielle je bent nu veel te dun. Je moet eten en ik zal je hoe dan ook helpen!'
'Dankje dat je me wilt helpen Sophie. Je bent de enige die het weet. Ik heb het al geprobeerd, maar ik kan het niet. Echt niet.' legde ze huilend uit.
'We moeten naar een dokter. Je moet er mee stoppen.'
'Nee ik wil niet!'
'En als ik mee ga? En altijd er voor je ben. Ik zal je ouders niks vertellen maar alsjeblieft doe het.' Ze dacht even na, maar knikte toen. 'Goedzo Danielle. Ik ben er altijd voor je.'
'Dankje Sophie.' Ze gaf me een knuffel en samen liepen we weer naar beneden.
'Kom, we gaan er een leuk feest van maken.' zei ik tegen haar. Ze keek me blij aan en gingen nog een film kijken. Ik zag dat Danielle popcorn at en tot nu toe ging het goed. Dit was een geweldig slaapfeestje.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sorry als mijn hoofdstukken een beetje kort zijn. Ik doe mijn best om ze lang te maken alleen ik doe de hoofdstukken waren de jongens veel in voor komen langer. Wat vinden jullie tot nu toe? Hoop dat jullie het leuk vinden :)
---------------------------------------------------------------------
Ik heb Danielle als Danielle Peazer gedaan.
Danielle ---------------------------------------->
JE LEEST
Impress You
FanfictionSophie een normaal 16 jarig meisje verhuist van Nederland naar Engeland in London. Ze gaat daar naar High School en ontmoet 5 knappe jongens die haar hart willen veroveren ondanks ze niet zo populair is. Maar wie kiest ze? Lees verder om het uit te...