Hoofdstuk 24 ~ Sorry en Cupcakes
'Marcel wacht eens even!'
Ik zag hem omdraaien en naar me toe lopen.
'Ik moet naar de les.' zegt hij.
'We hebben pauze.'
Hij keek me even raar aan.
'Ik hoorde van Harry dat je niet echt opvalt.'
'Oh.'
'Waarom draag je dit?' Ik pakte bij zijn spencer. Hij deinste een beetje terug.
'Sorry ik moet gaan.'
'Oh oke, doei.'
Hij liep weg. Dat was raar. Maar hij is best wel schattig. Ik dacht na, maar zag toen Lisa lopen.
'Lisa!'
Ze keek om, maar liep toen snel weg.
'Lisa, het spijt me zo erg! Alsjeblieft ik mis je!' riep ik. Ze reageerde niet en liep sneller weg. Ik zuchtte en liet mezelf op de grond glijden langs de muur. Ik voel me zo stom, ik heb alles verpest.
'Alles oke?' Ik keek op en zag Niall staan. Lieve Niall. Wat mijn Niall had kunnen zijn.
'Het gaat wel.' Ik stond op en wilde weglopen, maar toen pakte hij mijn pols vast en draaide me om. Onze gezichten waren nu even dichtbij. Voor een seconde dacht ik dat we gingen zoenen, maar hij stapte terug.
'Wat is er gebeurd?' vraagt hij kil.
'Lang verhaal.' zeg ik zuchtend.
'Oke.' en toen liep hij weg. Hij doet zo kil tegen me. Ik gaf hem wel gelijk, ik heb alles verpest en me stom gedragen. De bel ging, ik pakte snel mijn boeken en liep naar het lokaal.
***
Toen school voorbij was liep ik naar mijn fiets en fietste richting huis, maar toen bedacht ik me dat ik niets anders wil dan het goedmaken met Lisa. Ik herinnerde dat ze gek is op cupcakes. Ik sloeg af richting de stad naar het bakkerswinkeltje. Ik parkeerde mijn fiets en liep naar binnen. Ik hou van dit winkeltje, je hebt keus uit zoveel verschillende cupcakes. Toen zag ik dat je cupcake cadeaus kunt kopen. Een verpakking met 6 cupcakes. Een voor vriendschap, een voor liefde, een voor gefeliciteerd, een voor veel geluk, een voor bedankt en een voor sorry. Die was perfect. Ik pakte de cupcake verpakking met sorry er op en liep naar de kassa. Ik rekende af, pakte mijn fiets buiten en fietste naar Lisa. Het was koud, zo dom om geen jas aan te doen. Alles wat ik doe is dom.
Toen ik aankwam belde ik aan, ik stond een tijdje te wachten, maar toen werd opengedaan door de moeder van Lisa.
'Hallo Heather, is Lisa thuis?'
'Hallo Sophie, ja ze is in haar kamer loop maar verder. Ik liep de trap op en werd steeds zenuwachtiger. Toen stond ik voor haar deur. Ik klopte zachtjes.
'Binnen!' hoorde ik. Ik zuchtte en opende de deur.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kort hoofdstuk sorry! Had heel veel huiswerk vandaag. Hopen jullie dat het goed komt tussen Lisa en Sophie? EN WIE GAAT ER NAAR HET ONE DIRECTION CONCERT 24/25 MEI!? WANT IK GA! Ik ben zo blij nu, kan echt niet wachten. Ik hou van jullie! ♡
JE LEEST
Impress You
Fiksi PenggemarSophie een normaal 16 jarig meisje verhuist van Nederland naar Engeland in London. Ze gaat daar naar High School en ontmoet 5 knappe jongens die haar hart willen veroveren ondanks ze niet zo populair is. Maar wie kiest ze? Lees verder om het uit te...