Gragas'ın dövüşmekten daha çok önemsediği bir şey varsa, o da içmektir. Daha da, daha da sert bira içme isteğiyle, sürekli mayalama kazanına atacak güçlü, olmadık malzemeler arar. Aniden parlayan, sağı solu belli olmayan bu yıllanmış alemci, kafa bulmayı sevdiği kadar kafa kırmayı da sever. Tuhaf biraları ve dengesiz kişiliği yüzünden, Gragas'la içmek başlı başına bir risktir.Gragas iyi içkilere karşı sonsuz bir sevgi besler, ancak o kadar dayanıklıdır ki bir türlü arzu ettiği gibi sarhoş olamaz. Bütün bira fıçılarını boşaltıp yine de çakır keyif olamadığı bir gece, Gragas'ın kafasına bar taburesi değil, aklına bir düşünce yerleşti: neden kendisini tam sarhoş eden bir bira mayalayamıyordu? O anda, tüm biraları bitirecek birayı mayalamaya karar verdi.
Gragas'ın arayışı sonunda onu, insan ayağı basmamış buzullardan en saf kutup suyunu elde edebileceği Freljord'a getirdi. Orada aradığını buldu: Benzerini hiç görmediği, kusursuz bir buz parçası. Bu erimeyen buz, birasına inanılmaz özellikler kazandırmakla kalmıyordu; içkiyi tam önerilen servis soğukluğunda tutmak gibi başarılı bir yan etkisi vardı.
Yeni içkisinin başarısıyla medeniyetin yolunu tutan Gragas, çabasının ürünlerini paylaşmak için sabırsızlanıyordu. Talihe bakın ki, Gragas'ın kızarık gözüne çarpan, içki ikram edilebilir ilk toplantı, Freljord'un geleceğini şekillendirecekti. Ashe ile ittifak kurup kurmamayı tartışmakta olan iki kabilenin arasındaki zaten kötü gitmekte olan bir görüşmeye paldır küldür daldı. Ashe gerilimin azalmasına sevinmişti ancak diğer savaşçılar sözlerinin bölünmesine kızarak sarhoş ahmağa hakaretler yağdırdılar. Gragas da Gragas'lığını göstererek, son derece diplomatik bir kafayla karşılık verdi ve eşi sadece Freljord Efsanelerinde görülmüş bir kavga çıkardı.
Patırtıda yere serilenler sonunda ayaklanınca, Ashe dövüşmek yerine dostça bir içki içmeyi önerdi. Öfkeleri köpüklerde soğuyan kabile savaşın eşiğinden dönerek Gragas'ın birasıyla dostluk bağı kurdu. Savaş ihtimali atlatıldı ve Gragas kahraman oldu, ama o hala yeni birasıyla da sarhoş olamadığına yanıyordu. O da yine yollara düşerek, tundrada Runeterra'nın en mükemmel birasına koyacağı malzemeler aramaya devam etti.
''Bira fıçısında balık olsam...''
-- Gragas
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOL Şampiyon Hikayeleri
FanfictionTüm hikayeler http://tr.leagueoflegends.com Adresinden alınmıştır