Lulu

98 1 0
                                    

Lulu, herhalde Lig şampiyonlarının en başına buyruk olanı. Bandle Şehri'nde geçirdiği gençliğinde, çoğunlukla ormanda tek başına dolaşır veya hayal kurardı. Asosyalliğinden değil; sadece Bandle Şehri'ndeki gündelik koşuşturmalar onun hayal dünyası ile rekabet edemiyordu. Çoğu insanın bakıp geçtiği yerlerde harikalar görüyordu. Muzur ruh Pix'i de bu sayede, kuş yuvasına sıkışmış bir kuş taklidi yaparken buldu. Lulu hayal gücüyle Pix'in dikkatini çekti. O da bu fırsattan yararlanarak Lulu'yu ayartıp kendi dünyasına aldı. Onu, halkının ormandaki bir açıklıkta yuvalanmış büyülü evi Kayran'a getirdi. Kayran'da, dış dünyanın boyut ve renk gibi sabit özellikleri, rüzgârın yönü kadar sık ve ani bir şekilde değişmekteydi. Lulu, Kayran'da bulunduğu zamanlarda kendisini yuvasında hissediyordu. Bu gizli yere hayran kalarak, Pix'le oyalandıkça oyalandı.

Zaman kavramını kısa sürede yitirdi. Kayran'daki yaşamı ona doğal ve rahat geliyordu. O ve Pix birlikte ruh oyunları oynarlardı; ona bu oyunların sadece "hayal ürünü" olduğu söylenmişti. Lulu, oyunlarda fazlasıyla başarılı olmaya başladı. Bandle Şehri'nde bıraktığı bir yaşamı olduğunu aniden hatırladığında, şaşırmıştı. Kayran nedense, içinde olmayan her şeyi uzak ve gerçeküstü gösteriyordu. Lulu, eski evini ziyaret edip öğrendiği harika şeylerden bazılarını orada paylaşmaya karar verdi. Ama Lulu'yla Pix geri döndüklerinde, dünya değişmişti. Zamanın Kayran'da farklı davranan şeylerden olduğunu ve o yokken yüzyılların geçtiğini anladı. Lulu, dış dünya sakinleriyle yeniden bağlar kurmaya çalıştı fakat çabaları talihsiz sonuçlar doğurdu. Çocukları saklambaç oynamaya götürdüğünde, oyunu renklendirmek için onları geçici olarak çiçeklere ve hayvanlara çevirdi. Ama çocukların aileleri çabalarını takdir etmedi. Yordle'lar Lulu'dan bu toprakları terk etmesini istediklerinde, sıradışı yeteneklerin kabul edilmekle kalmayıp onlara hayran kalındığı yere, League of Legends'a (Efsaneler Ligi) yöneldi.

''İki nokta arasındaki en kısa yol başaşağı, arasından, sonra içinden dışına gidip bir de etrafından dolaşmaktır.''
-- Lulu

LOL Şampiyon HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin