Janna

158 3 0
                                    

Büyüyü öğrenilmiş yollarla yapmaktan vazgeçip, kendilerini doğanın temel güçlerine veren büyücüler vardır. Janna da bunlardan biri. Sihri ilk olarak, Zaun şehir devletinin kargaşasında büyüyen bir yetimken öğrendi. Janna sokaklarda yaşıyor, kıt kanaat geçiniyordu. Güzel genç kız için hayat zor ve tehlikeliydi. Kıvrak zekâsıyla, zekâsının yetmediği yerde de çalarak hayatta kaldı. Zaun'u tanımlayan azgın büyü gücü, Janna'nın kendisini hem koruyabileceğini hem de geliştirebileceğini anladığı ilk ve en cazip araçtı. Janna belirli bir büyü türüne yakınlığının olduğunu fark etti: hava elementinin büyüsü. Hava büyüsü çalışmalarında, sanki havanın kendisinden doğmuşcasına birkaç ayda ustalaştı. Janna sokak serserisinden neredeyse bir gecede havanın vücut bulmuş haline dönüştü. Kendisini eğitenleri önce hayretler içinde bıraktı, sonra onlardan üstün olduğunu gösterdi. Bu kadar çabuk yükselmek, fiziksel görüntüsünü de değiştirerek, ona başka dünyalardan gelmiş gibi bir görünüm verdi.

Dünyadaki adaletsizliği (özellikle baştan sonra delilik haline gelmiş Zaun'u) düzeltmek isteyen Janna, yeteneklerini Lig'e taşıdı. Büyülü deneylere düzenlemeler getirilmesini isteyenlerin sesi ve tekmaturjinin gelişiminin destekçisi oldu. Bu da onu, Piltover şehir devletiyle oradaki inanılmaz tekmaturji beyinlerinin dolaylı destekçisi yaptı. Janna ayrıca Lig'in birçok taraftarının yeni gözdesi. Sosyal etkinliklerde, hayran buluşmalarında ve diğer özel günlerde genellikle ilgi odağı oluyor. Diğer yandan Janna'da onu dokunulmaz yapan bir şey var. İlgisi rüzgâr gibi çabucak yön değiştirebiliyor.

Janna'nın güzelliğine kapılma. Aynı rüzgâr gibi, her an yıkıcı bir fırtınaya dönüşebilir.

LOL Şampiyon HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin