Shyvana

114 1 0
                                    


Ejderhayla insanın birlikteliğinden doğma bir melez olan Shyvana, hayatı boyunca aidiyet hissinin peşinden koştu. Gördüğü kötü muamele ve önyargı, onu vahşi bir savaşçıya dönüştürdü; Shyvana'nın yoluna çıkmaya cüret edenler, içindeki ateşli canavarla tanışır oldu.

Ejderhalar, genç kızın yarı ejder kanını bir garabet olarak gördü; Shyvana, gençliğini acımasız bir ejder tarafından kovalanarak geçirdi. Sürekli kaçmak zorunda olan, ejderha toplumunun dışladığı baba kız, yuva nedir bilmedi. Sayısız dövüşlerin sonunda, Shyvana kindar ve hırçın biri haline geldi. Yıllar süren kaçak hayatından sonra, babası peşlerindeki ejderhaya yenik düştü ama ölürken rakibini ağır yaralamayı başardı. Üzüntüden ve öfkeden deliye dönen Shyvana, babasının yaralı katilinin peşinden gitti. Derken aynı ejderin peşindeki bir grup insana rastladı. Adamlar Shyvana'ya korku dolu gözlerle bakarken, liderleri kıza sükunetle yaklaştı. Adam kendini Demacia Prensi Jarvan IV olarak tanıttı ve Shyvana'ya intikam arayışında yardımcı olmayı önerdi. Birlikte, Shyvana'nın babasını katleden ejderhayı buldular. Shyvana insanların sağ kalmasını beklemiyodu; ama ateşle çeliğin çarpışmasında, insanlar olağanüstü bir kuvvetle savaştı. Demir kıyafetli savaşçılar, rakiplerini safdışı bırakırken Shyvana ölümcül darbeyi indirerek, canavarın kalbini bedeninden söktü. Yarı ejderin yırtıcılığından etkilenen Jarvan, ona seçkin muhafızlarının arasında bir yer teklif etti. Shyvana insanların gözlerindeki korkuyu görebiliyordu; ama bir yuvanın özlemi içerisindeydi. Jarvan'ın sözüne güvenerek teklifi kabul eden yarı ejder, artık bir Demacia savaşçısı olarak görev yapıyor. İnsanlar onun gücünü takdir etse de, Shyvana'ya karşı mesafeli davranıyorlar; o ise prensin gösterdiği nezaketin karşılığını içindeki ejder gücüyle vermeye çalışıyor ama insanların ondan korkmakta haklı olup olmadığını da merak ediyor.

''Ben gücümü ejderha ırkına kanıtlamışım; insanlar beni ne kadar zorlayabilir ki?''
-- Shyvana

LOL Şampiyon HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin