Singed

100 1 0
                                    

Singed, Zaun'un saygıdeğer kimyagerlerinin soyundan gelir. Küçüklüğünde bile, karıştırdığı iksirler yaşıtlarınınkileri açık ara geçerdi. Daha sıradan kimyager meslektaşları arasından hızla sıyrıldı. Noxus ordusunun Ionia seferinde kazançlı bir ücretle baş kimyagerlik yapmış olan, kötü bir ün kazanmış Warwick'in onu çırak olarak seçmesi kimseyi şaşırtmadı. Singed Warwick'in laboratuvarlarında dur durak bilmeden çabaladı. Ustasının ölümcül zanaatının her detayını hızla öğrendi. Çabalarının ürünü olan ölüm ve yıkım, Singed'in pek az umrundaydı. Kurt adamlık laneti, ustasının üstüne çöktüğünde Singed, köle gibi çalışmaktan mucitliğe geçmeye hazır ve nazırdı. Dehasını, Ionia cephesine yepyeni bir ıstırap çeşidi getirerek paylaşmaya hazırlıklıydı. İlerleme azmi durdurulamıyordu. Uygun denek kalmayınca, hevesli kimyagerin uçucu karışımlarını sık sık kendi vücudunda denediği düşünülüyor.

League of Legends'ın (Efsaneler Ligi) yarattığı her an bozulabilecek barış dünyaya yayıldığında, Singed sevgili zanaatini hala sergileyebileceği tek yere doğru yola çıktı: Savaş Enstitüsü. Enstitü'ye gittiğinde artık insanlıktan çıkmıştı. Dahice buluşları vücudunu hem mahvetmiş hem de hayatta tutmuştu. Harap olmuş bedeninde, ateş ve gölge kazalarından binlerce yanık izi var ve bu çetin koşullara maruz kalmak sinirlerini öldürüp, bedenini katılaştırıp, fiziğini güçlendirerek onu yenilmez bir deve çevirmiş. Bu güç, Singed'in çeşit çeşit ölümcül iksiriyle birleşince onu Adalet Meydanlarında hafife alınmayacak bir güç haline getiriyor.

"En ölumcül dozum, hamimin ismini taşımalıdır!"
-- Singed, Delilik İksiri'ne ismini verirken.

LOL Şampiyon HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin