Irelia

200 2 1
                                    

"Kılıç, kanla resim yapan bir ressamın fırçası gibi dalgalanıyor."

Runeterra üzerindeki en nefes kesici ve ölümcül dövüş sanatlarının birçoğunda Ionia imzası vardır. Bu sanatlar, Ionia'lıların aydınlanma peşinde koştuklarının göstergelerinden sadece biri. Ancak ortaya çıkan en muhteşem bıçak dövüşü stili, bir yabancının müdahalesinin ürünüydü.

Usta Lito, öğretileri neredeyse her şehir devletinin ileri gelenleri tarafından rağbet gören bir kılıç ustasıydı. Sanatı çok iyi korunan bir sırdı; Lito'nun elinde, kılıçların can bulduğu söylenirdi. Günün birinde bu büyük usta, Runeterra'nın en iyi hekimlerini bile şaşkınlığa sürükleyen, beklenmedik bir hastalığın pençesine düştü. Öldüğünde, ardında oğlu Zelos'la kızı Irelia'yı ve gerçekten eşi bulunmaz bir silah bıraktı. Ionia ordusuna katılarak çavuş olan Zelos, Ionia'yı işgale hazırlanan Noxus'a karşı Demacia'dan destek almak için yola koyuldu. Zelos geri dönene kadar evini korumakla görevli olan Irelia, saldıran Noxus güçleri karşısında tek başınaydı.

Ionia'lılar başlangıçta takdire şayan bir şekilde savaştılarsa da, kısa süre sonra Ionia kanı Noxus çizmelerinin altında toprağı kızıla boyadı. Ionia halkı teslim olmak için hazırlanıyordu; ancak genç Irelia babasının devasa bıçağını kaldırıp, kardeşi dönene kadar dayanacağına ant içtiğinde herkese ilham vererek Placidium'daki Büyük Direniş'in fitilini ateşledi. Ancak meydana gelen savaşın tozu dumanı içinde Noxus'un kara büyüsü ile lanetlendi.

Irelia can çekişirken, Yıldız Çocuk Soraka genç kızın yitip giden ruhunu tutmak için son bir çaba sarf etti. Yurdundan vazgeçmek istemeyen Irelia, ölümün kıyısından dönerken babasının silahı yanıbaşında havaya yükseldi. Silahın aniden canlanması karşısında kılı bile kıpırdamayan Irelia, soğukkanlı bir şekilde ön saflara doğru koşmaya başladı. Silah çevresinde dans ediyor, dehşet içindeki Noxus askerlerini kolayca biçiyordu. Katliama uğrayan işgalciler Placidium'dan çekilmek zorunda kaldı ve Irelia, anayurdunu cesaretle savunduğu için Ionia Muhafız Alayı'nın Komutanı tayin edildi.

LOL Şampiyon HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin