Veigar

114 2 1
                                    

Yordle deyince çoğu kişinin zihninde korkulacak bir şey canlanmaz. Bu herkesle iyi geçinen, yerden bitme ırk gayet yırtıcı olmasına karşın, yordle'lara genelde bir miktar neşeyle yaklaşılır. Tiz sesleri, kendiliğinden sevimli görünüşleri daha iri ırklara bir miktar koruma içgüdüsü verir ya da en azından akıllarına yetişkin taklidi yapan çocukları getirir. Ama ara sıra, bir yordle o kadar kötü birine dönüşür ki, ufak tefekliği bile karşısındakilerin yüreklerine korku sarar. Veigar işte böyle çarpık bir yordle. Kara büyü ve kozmik enerjiyi yozlaştırma ustası olan Veigar, Valoran'daki en güçlü büyücülerden biri.

Veigar çocukluğunda gayet normal bir yordle idi, bir istisna dışında: Bandle Şehri dışındaki dünyayı çok merak ediyordu. Genç yordle zamanının çoğunu Valoran'ın geri kalanını kitaplardan öğrenerek geçiriyordu. Diğer büyük şehir devletleriyle ticaret yapan bir şirketten gelen iş teklifinin üstüne atladı. Hem onun için, hem de dünya için ne acıdır ki, Noxus'lu bir tüccarla yaptıkları anlaşmada yolsuzluk olduğu ortaya çıktı. Veigar'la arkadaşları, tüccarın oyununa gelip suçluymuş gibi gösterildi. Yetkililer tarafından tutuklanıp, Noxus duvarları arasında yıllarca hapis kaldı. Böyle tecrit edilmek yordle'lar için çok tehlikelidir. Zalim gardiyanları da onu bu yüzden yalnız bırakmıştı şüphesiz. Veigar tek başına yavaş yavaş delirdi.

Sonunda kaçtığında, eski halinin sapkın bir gölgesiydi. Bandle Şehri'ne ve halkına dönmek yerine, kıtanın kara büyücülerinin öğrencisi oldu. Delice arzularını tek bir işe odaklayarak, kendi çabalarıyla çabucak tehlikeli ve güçlü bir büyücü haline geldi. Şimdi, bağlılıkları kime olursa olsun tüm şehir devletlerini dize getirerek Valoran'daki tüm çatışmaları bitirmeyi hedefliyor. League of Legends (Efsaneler Ligi), amacını gerçekleştirmesi için mükemmel bir araç... şimdilik.

Kim demiş kötülük korkunç görünmeli diye?

LOL Şampiyon HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin