Twitch

162 1 0
                                    

B.Ö.C.E.K. Olay Tutanağı
İsnat Olunan Fiil: İş Cinayeti
Vaka Durumu: Faili Meçhul
Soruşturmayı Yürüten: Rol, P.

Ekibimiz şüpheli şahıs ve suç işlendiği ihbarını değerlendirerek, olaya müdahale etmek üzere Kanalizasyon İşletmesi, Sektör 90TZ'ye intikal etti. Sektör 90TZ'in yerinde yeller esiyor. Olay yerinin durumu: göçük, toz duman, zehirli gazlar. Özel güvenlikle yapılan görüşmenin ardından acilen daha iyi özel güvenliğe ihtiyaç olduğu anlaşıldı.
Müdahale ekibi göçüğe yol açan deliğe girdi. Toksik akıntı bina enkazını eritmiş. İki kazazede tespit edildi, biri kısmen sıvılaşmış ve platformdan süzülerek akıyor. Enkazın içinde altı cansız bedene rastlandı. Cesetlerden üçünde eksikler var, ikisi ise anlaşıldığı üzere olaydan önce hayatını kaybetmiş. Ölüm nedenleri arasında akut ivme düşüşü, kostik sıvılaşma ve/veya öldürücü arbalet yaraları görülüyor. Laboratuvarın tahrip edilmesi failin asıl hedefi miydi, yoksa izini kaybettirme maksadıyla mı yapılmış belli değil.

1. Kazazede (Ra Qintava, tesiste araştırmacı) ifadesine başvurulmak üzere çağrıldı ancak şu sebeplerden dolayı ifade veremedi; 1) travma sonrası stres bozukluğu 2) dil ve alt çenede yaşanan sıvılaşma. Toksin tedavisi ile protez teçhizatı bekleniyor.

Arama kurtarma mensupları, artıklardan imal edilmiş derme çatma bir barınak buldu. Bulunan nesneler:

57 adet ıslanmış aşk romanı, okunaksız, pastel boya ile üzerlerinde düzeltmeler yapılmış
108 adet şişe, etiketsiz (muhtemelen toksik akıntı veya şampuan atıkları)
100 kilogram ağırlığında çiklet (muhtemelen sanatsal enstalasyon projesi)
1 kavanoz ayak tırnağı, parmak, tarih ve ruh haline göre etiketlenmiş

2. Kazazede (Valori Olant, Atık Çamur Analiz Uzmanı) tedavi sonrası istirahatte, uzun süreli elektroşok tedavisinin ardından bilinci açıldı. İfadesinin deşifre edilen kısmından bir alıntı:

V.O.: BİRİ BİR ŞEY YAPMALI -
HEMŞİRE: Çok kan kaybetmiş -
P.R.: Arkadaşları ondan daha fazlasını kaybetti -
V.O.: HALA ORALARDA BİR YERDE!
P.R.: Hanımefendi, dikkatinizi bana verin lütfen. Bana neye benzediğini anlatın.
V.O.: FARE GİBİYDİ! (duraklama)
HEMŞİRE: Ne gibi?
P.R.: Yani böyle ufak-tefek miydi? Boncuk gözlü müydü? Yoksa fare suratlı birisi miydi - ?
V.O.: DEVASA BİR FAREYE BENZİYORDU DİYORUM! (duraklama). ARBALETİ VARDI! (duraklama)
P.R.: (hemşireye) Ağrı kesici var mı?
V.O.: DUYMADINIZ MI DEDİĞİMİ! GÖZÜNÜ KAN BÜRÜMÜŞ, PSİKOPAT, DEV BİR FAREYDİ!
YELEĞİ DE VARDI!
P.R.: Hemşire hanım?
HEMŞİRE: (Olant'ın koluna sakinleştirici iğne yapıyor) Hallediyorum.
[DÜZELTME]
V.O.: Hepimiz bilim insanıyız alt tarafı, beşeri atıkları rafine edip ucuz bebek mamasına dönüştürme üzerinde çalışıyorduk... [DÜZELTME] Bu -başka nasıl tarif edeyim bilmiyorum ki- gözü dönmüş, devasa FARE bizi görünce bağırmaya başladı! Fıçıları tekmeleyip devirdi! Yemeğimize tükürdü! [DÜZELTME] Laboratuvarın her tarafı kapatılmıştı. Kaçacak yerimiz yoktu. Yangın söndürücülerden akan kimyasallar bastı her yanı... [DÜZELTME] Gözümü açtığımda karanlıktı. Yani asit gözlerimi eritmişti, göremiyordum. O titrek pislik burnumun dibindeydi, KOKUSUNU alabiliyordum. ''KİMSE TWITCH'İN MAMASINI ÇALAMAZ!'' dedi, çılgınlar gibi kıkırdayıp sıçraya sıçraya uzaklaştı... Kokusu aklımdan çıkmadı hala. İNANAMIYORUM, HALA KOKUSU GELİYOR BURNUMA...

Deşifre sonu. Kurban bundan sonra çığlık atmaya başladı; henüz durmuş değil.

[GÜNCELLEME: Qintava, Yazılı İfade]
Şüphelinin özeti, verilen ifadelere göre:
ADI/RUMUZU: ''Twitch.''
CİNSİYETİ: Erkek (teyit edilmedi).
YAŞI: Bilinmiyor.
BOYU: 145 CM (kamburu var)
KİLOSU: Yaklaşık 45 KG (ıslak).
AYIRDEDİCİ ÖZELLİKLER: Dev bir fare.
DURUMU: Serbest; silahlı, son derece tehlikeli; MÜDAHALE ETMEYİN.

B.Ö.C.E.K - Asayiş Bizden Sorulur!

LOL Şampiyon HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin