Soraka

129 6 2
                                    

Yıldızların hediyesiyle kutsanmış bir şifacı olan Soraka, tüm canlıları yürekten sever. Bir zamanlar ilahi bir varlıktı, ama ölümsüzlüğünü feda ederek ölümlüler dünyasına girdi. Kötülük Valoran'daki hayatı tehdit ettikçe, Soraka kendine huzur vermeyecek.

Soraka yüzyıllarca, efsunlu bir korulukta yaşadı. Yıldızlardan gelen gücüyle yaralıları iyileştirir, hastalar ona gelirdi. Bir gün Warwick adında biri koruya gelerek, kollarında cansız yatan eşini iyileştirmesi için Soraka'ya yalvardı. Adamın çaresizliği Soraka'ya çok dokundu. Karısını kurtarmak için çok geçti ama, kaybının acısını geçirmeyi önerdi. Kederinden vazgeçemeyen Warwick korudan kaçtı, ama ilerleyen günlerde Soraka'nın rehberliğinden faydalanmak için geri döndü. Soraka, bu yaslı adama bağlanmaya başladı. Warwick bir gün ona, karısı öldürenleri bulduğunu söyledi. İntikamın acısını dindireceğine ve savaşırken ölürse en azından huzura kavuşacağına inanıyordu. Soraka'nın yalvarmalarına aldırmadan korudan çıktı. Yıldızların sesleri Soraka'ya Warwick'in arkasından gitmemesini söylüyordu, ama Soraka mutlaka müdahale etmeliydi.

İlk defa ölümlü dünyaya ayak bastı ve az sonra Warwick'in bir grup adamla umutsuzca mücadele ettiğini gördü. Onu iyileştirmeye çalıştı ama iyileştirdiği her yaraya karşılık adamlar iki yeni yara açıyordu. Soraka, arkadaşını kurtarmak için savaşması gerektiğini farketti. Yıldızlar zihninde çığlıklar atıyor, güçlerini zarar vermek için kullanmamasını söylüyordu. Onların uyarılarına kulak asmayan Soraka, saldırganları pırıl pırıl bir ışık yağmuruna tuttu. Adamlar dehşet içinde haykırıp, gözlerini onun kutsal ışığından korumaya çalışarak kaçtı. Soraka'nın ilahi biçimi yok oldu ve yıldızlar sustu, günahı yüzünden ölümlü yapılmıştı. Yıldızların gücünü hala içinde hissedebiliyordu, ama artık ona yol göstermiyorlardı. Warwick'in iyi olduğunu görünce içi rahatladı. Sevgiyle yaralarını iyileştirmeye başladı. Ama arkadaş dediği adam, kaburgalarının arasına bir hançer saplayıverdi. Soraka kanının aktığını hissederken, Warwick'in onu kandırdığını ve yaptığı her şeyin karmaşık bir numaranın bir parçası olduğunu anladı. Aşağılandığını ve ihanete uğradığını görerek, yıldızların gücünü bir kere daha çağırıp Warwick'in bedenini kavurdu ve zalimliğini lanetledi. Hayatı değişmiş olsa da, tek amacının peşinde kendini kuvvetlenmiş ve yenilenmiş hissediyordu. Artık koruya bağımlı olmayan Soraka, yaralıları iyileştirip güçsüzleri korumaya yemin ederek Dünya'ya çıktı.

''Bir kişinin zalimliği yüzünden milyonların acısına gözlerimi kapayamam.''
-- Soraka

LOL Şampiyon HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin