Sivir

89 2 0
                                    

''Savaş Hanımı'' denince Valoran halkının aklına bir tek isim gelir. Cesaret, dövüş becerisi ve bitmek bilmez hırsı ile tanınan Sivir sadece para karşılığı iş yapması ile değil, topladığı servetle de ün yapmıştır. Kendisine kalan gizemli mirası öğrenen Sivir, kendi yolunu çizme isteğiyle daha büyük amaçlara hizmet etme sorumluluğu arasında seçim yapmalı.

Shurima çöllerinde, göçebelerin arasında büyüyen Sivir, mezar soygunculuğunun ve bir yere bağlı kalmadan hayatın tadını çıkarmanın ustası oldu. Paralı asker olarak sürdüğü yaşamda kolaylıkla servet, takipçi ve ün kazandı. Ünü çöl kumlarının ötesine geçtiğinde, müşteri yelpazesi tüm Valoran'a yayıldı. Bu müşterilerin en nüfuzlularından biri, Noxus ordusununun üst kademelerinden bir komutandı. Sivir, bu şiddet yanlısı ulusun isteklerini, sonuçlarını düşünmeden yerine getirdi. Bu iş ilişkisi kârlıydı... Derken, Ionia ile çatışma başladı. Sivir bu sorunlu istilaya dahil olmamayı seçti ve Noxus'la bağlarını kopardı.

Bu yüzden Sivir, Noxus'luları karşısında bulduğunda şaşırmadı. Ama o suikastçı beklerken, Noxus'lular iş teklifiyle gelmişti. Noxus'un en nüfuzlu ailelerinden birinin kızı olan Cassiopeia, antik Shurima'nın en büyük hazinesinin yerini bulduğu iddiasındaydı. Soylunun sadece, kendisine eşlik edecek deneyimli bir mezar hırsızına ihtiyacı vardı.

Fakat keşif gezisi, Sivir'le Cassiopeia'yı beklediklerinden çok farklı yerlere götürdü. Antik mezarda ne Cassiopeia'nın vaat ettiği hazine, ne de göz koymuş olduğu silah vardı. Noxus'lu soylu; Sivir'in uyarılarına aldırmayarak lahiti açtı ve sadece Sivir'in hayatını değil tüm Shurima'yı kalıcı olarak değiştirecek olayları başlattı,

''Kayıpları bulmak benim işim... satmak da.''
-- Sivir

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Savaş Hanımı olarak tanınan Sivir, acımasızlığıyla ün salmış bir paralı askerdir. Gözünü kırpmadan savaşabilmesini sağlayan cesareti, sonsuz hırsıyla bir araya gelince, büyük bir şöhrete ve zenginliğe kavuşmuştur. Gizemli kökenlerinin ortaya çıkması olasılığıyla karşılaşan Sivir, kendi yoluna devam etme isteği ile daha büyük bir mirasın yükünü üstlenme gerekliliğini dengelemek zorunda.

LOL Şampiyon HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin