Karma

138 0 0
                                    

Karma, boyun eğmez bir iradeye ve sonsuz ruhani güce sahip bir kadın. Ionia ruhunun beden bulmuş hali. Savaş meydanında dostlarını kollayıp düşmanlarını geri püskürtüşü, müttefiklerine ilham veriyor. Kuvvetli bir lider olmasına karşın gelenekle devrim arasında kalan Karma, yine de Ionia'daki barışı ve huzuru, güç kullanmak pahasına bile olsa korumaya kararlı.

Karma bir zamanlar, Ionia'nın küçük bir köyünde sakin bir hayat sürerdi. İhtiyar keşişlerin oluşturduğu bir heyetin yönettiği köyün sakinleri, iyi amaçlı büyülerle ilgilenir ve pasifist bir hayat sürerlerdi. Ruhlar alemiyle arasındaki kuvvetli bağ nedeniyle iyi tanınan, adil bir arabulucu olduğu için çok sevilen Karma; köyünün geleneklerini, tüm Ionia'lıların ulaşmaya çalıştığı aydınlanmanın ana ilkeleri olarak kabul etmişti.

Ruhunun dinginliği, Noxus orduları Ionia'yı işgal ettiğinde sınandı. Köyü yöneten keşişler, barışçıl yöntemlerle şiddet görmekten ve uygulamaktan kaçınabileceklerinde ısrarcıydılar. Ancak Karma, Noxus'un ne kadar zalim olduğunu anlatan hikayeleri, keşişlere açıkça karşı gelecek kadar sık dinlemişti. Keşişler katı bir tutumla, geleneklere güvenmesini söylediler. İşgalciler köye yaklaştığında, ihtiyar keşişler onları karşılayıp savaşı kan dökmeden sonlandırmaya gitti. Noxus'lu komutan, bir zayıflık gösterisi olarak gördüğü bu harekete çok sinirlendi. Keşişleri bizzat öldürdü, askerlerine de köye saldırmalarını emretti.

Noxus'lular yaklaşırken, barış yeminlerine bağlı kalan köy halkı da ölüme boyun eğmeye hazırlanıyordu. Ancak Karma bu durumu kabullenemiyordu. Aklına başka bir yol geldi: Bir kişinin canını feda ederek, çok kişinin canını kurtarmak. Halkını kurtarmak için, iradesinin tüm gücünü kullanarak içindeki kuvveti açığa çıkardı. Vücudundan ruh alevleri püskürdü. Ionia'nın sembolü olan ikiz ejderhaların şeklini alan alevler, döne döne Noxus'lu komutana doğru gitti. Karma güçlerini ilk defa birine zarar vermek için kullanmıştı. Ne o ne de köy halkı daha önce böyle bir şey görmüştü. Büyü bittiğinde komutan ölmüş, askerleri ise kaçışarak dağılmıştı. Düşman güçleri Karma'nın kuvvetine boyun eğerek, halkına ve geleneklerine zarar vermeden gittiler.

Savaş devam ettikçe, Karma, Ionia direnişinin önde gelen liderlerinden biri oldu. Ancak Noxus orduları Ionia kıyılarından denize döküldükten sonra çekişme bitmedi. Ionia, intikam isteyen savaşçılarla ruhani geleneklere geri dönülmesini isteyen keşişler arasında ikiye bölündü. Karma ise; Ionia'nın savaşta bulduğu yeni güçle, hala büyük değer verdiği gelenekleri bağdaştıran üçüncü bir yol görüyordu. Şimdi savaşlardan perişan olmuş ülkesine kalıcı barışı getirmeye uğraşıyor.

''Ruhunun gücünü kimse elinden alamaz. Akıllıca kullan.''
-- Karma

LOL Şampiyon HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin