Warwick bir zamanlar, en korkunç bilimsel araştırmalar için insan denek bulabilme becerisinden dolayı saygı gören bir adamdı. Hırsı fiziksel sınırlarını aştığında, durdurulamaz bir insan avcısına dönüşmek için tehlikeli bir iksir içti. Ama yeni gücünün ağır bir bedeli vardı.
Warwick değişiminden önce, Zaun'da insan denekler bulan bir ''tedarikçi'' olarak çalışıyordu. Kurnazca yöntemleri ve acımasızlığa varan kararlılığıyla ünlüydü. İnsanlar ona korku ve saygı karışımı bir temkinle yaklaşırdı. Ünü arttıkça, gelen talepler de arttı. Müşterileri hem daha ender ve tehlikeli örnekler ısmarlıyor, hem de daha çabuk getirilmelerini istiyordu. Warwick'in talepleri karşılayabilmek için sınırlı insan vücudunu aşan bir güce ihtiyacı vardı. Eski dostu Singed, ona çok güçlü bir formül geliştirdi. Yapmak için gereken malzemelerden üçü çok önemliydi: Gölge Adalar gümüşü, Balefire dev kurt dişi ve ilahi bir varlığın kanı. Warwick ilk ikisini kolayca buldu ama, üçüncüsü çok daha zor olacağa benziyordu. Yıldızların çocuğu olduğuna inanılan Soraka adında bir yaratığı tuzağa düşürmek için Ionia'ya gitti; ama Soraka planını fark edip onu güçlü büyüleriyle kovaladı. Bu başarısızlığı kaldıramayan Warwick, Singed'in yanına sakat ve hiddet dolu bir halde döndü. Kimyagerin henüz bitirmediği iksiri istedi. Singed iksiri içerse ne olacağını bilemediğini söyleyerek onu uyardı. Warwick arkadaşının uyarısına kulak asmadı. İksir onu hem kurt hem insan bir canlıya çevirdi, ham kuvvet ve daha keskin duyular verdi. Çok memnun kalan Warwick, hemen yeni gücünü sınamaya başladı. İçgüdüleri gün geçtikçe keskinleşti ama insan tarafı da bir o kadar köreldi. Kontrolünü yitirdiğini hissedebiliyordu: Avını hep ele geçirebildiği halde, canlı getirmeyi genellikle beceremiyordu. Şimdi, zihni hayvansı içgüdülere tamamen teslim olmadan önce dönüşümünü stabilize edebilmek için Soraka'nın kanını almaya çalışıyor.
''İçimizdeki canavar sonunda hepimizi ele geçirir.''
-- Warwick
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOL Şampiyon Hikayeleri
FanfictionTüm hikayeler http://tr.leagueoflegends.com Adresinden alınmıştır