Leona

124 1 0
                                    

"Güneşin ışıkları tüm Runeterra'ya ulaşır, öyleyse şampiyonunun imgesi de ulaşmalı."

Targon Dağı'nın yukarı eteklerinde yaşayan Rakkor savaşçıları, hayatlarını savaşa adar. Yine de Targon'un zirvesi, ''daha yüksek'' çağrılara cevap veren bir grup özel Rakkorlu için ayrılmıştır. Solari olarak adlandırılan bu grubun üyeleri, savaşçılığı bir kenara bırakmış ve hayatlarını güneşe adamayı seçmişlerdir. Efsaneye göre Solari, savaş esnasında düşmanlarının üzerine güneşin saf kudretini çağırabilen bir savaşçı tarafından kurulmuştu. Bu savaşçı, Valoran'ın güneşe en yakın noktası olan Targon Dağı'nın zirvesini, kendini güneşe adayacağı yer olarak seçti. Solari halkı bu geleneği kuşaklar boyu, bu güne dek korudu.

Leona'nın ailesi, savaşın hararetine dayanabilecek şekilde yetiştirilmiş geleneksel Rakkor'lulardı. Leona onlara göre sorunlu bir çocuktu. Çocukluk arkadaşı Pantheon da dahil olmak üzere, diğer herkes gibi dişli bir savaşçıydı; ama onların öldürme hevesini paylaşmıyordu. Gerçek bir savaşçının değerinin, savunma ve koruma yeteneğinde yattığını düşünüyordu. Leona, kutsal bir silahı taşıyabilmek için iki ergenin ölümüne dövüştüğü Kor Ayini için yaşı geldiğinde dövüşmeyi reddetti. Bu yüzden Rakkor liderleri idamını emretti; ama ölümcül darbeyi vurmaya çalıştıklarında güneş pırıl pırıl parlayıp, Targon Dağı'nı ışık seline boğdu. Işık azaldığında Leona görmemiş olarak duruyor, onu idam edecekler de etrafında baygın yatıyordu. Solari, cezasının kaldırılmasını talep ederek Leona'yı hemen bünyesine aldı. Leona Solari'nin altın zırhını kuşandı; Solari, ona efsanedeki kadim güneş savaşçısından miras kalan kılıçla kalkanı verdi. Leona onların rehberliğinde, yeteneklerini en karanlık çatışmalara bile aydınlık getirecek şekilde kullanmayı öğrendi.

LOL Şampiyon HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin