Viktor bilime ve icatlara, özellikle de mekanik otomasyon alanındaki icatlara duyduğu tutkuyu erken yaşlarda fark etti. Zaun'un seçkin Tekmaturji Koleji'ne gitti ve Blitzcrank'ı yapan ekibi yönetti. Bu bilimsel gelişmenin, onu kariyerinin en tepesine çıkarmasını bekliyordu. Ama maalesef zaferi, Blitzcrank'in bilincini kendisinin geliştirdiğini iddia eden ve sonra Viktor'un araştırmalarını Urgot'u canlandırmakta kullanan Profesör Stanwick tarafından elinden alındı. Viktor'un adalet taleplerine kimse kulak asmadı. O da derin bir depresyona gömüldü. Kolej'den çekilip kendisini özel laboratuvarına kapatarak, insanlıkla tüm bağlantılarını kesti. Orada gizli gizli, kimsenin elinden alamayacağı bir proje üstünde çalışmaya başladı. Hem alanında devrim yapmak hem de içinde kaynaşan, insani kıskançlık duygularından kurtulmak için kendi organlarının yerini alıp onları geliştirecek parçalar imal etti.
Viktor laboratuvarından çıktığında, özgün vücudundan neredeyse eser kalmamıştı. Anatomisinin çoğunu değiştirmekle kalmamış, kişiliği de değişmişti. Eskiden daha iyi bir toplum yaratmayı umarken, artık aklını "yüce evrim" dediği bir fikre takmıştı. Kendisini Valoran'ın geleceğinin koruyucusu ve öncüsü olarak görüyordu. Bu gelecekte insan, etten-kemikten vücudundan vazgeçerek, kendini daha üstün olan hextech parçalarla geliştiriyordu. Viktor'un ilk çağrılarına büyük şüpheyle yaklaşılsa da, mekanik aksamının karmaşıklığı karşısında büyücüler şaşırıp kaldı. Zihnini tekmaturjik aygıtlarla birleştirerek, araştırma sürecini büyük ölçüde hızlandırmıştı. Dönüşümü, duygusal zayıflık olarak algıladığı yönlerini alıp götürmüştü; ama yine de Profesör'e duyduğu nefretin bir kısmı kalmıştı. Viktor, icatlarını Valoran'ın sunabileceği en seçkin rakiplere karşı denemek ve kalmış olabilecek zayıflıkları, yetersizlikleri düzeltmek için League of Legends'a (Efsaneler Ligi) katıldı.
Tekmaturji insanın elindeyken, bir araçtır. İnsanın eliyken, özgürlüktür.
--Viktor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOL Şampiyon Hikayeleri
FanfictionTüm hikayeler http://tr.leagueoflegends.com Adresinden alınmıştır