Rammus

129 1 0
                                    


Rammus adeta bir gizem yumağı. Basit bir çöl hayvanı, ne oldu da bilinç kazandı? Görenlerin yüreğine korku salan zırhını nasıl yapabilidi? Shurima çölünü karış karış gezerek ne arıyor? Kesin olan tek şey, Rammus'un karşısına dikilmenin aptallık olacağı.

-------------------------------------------------------------

Büyük Duvar'ın güneyinde yer alan topraklar, uzun zaman önce Rün Savaşları'nda karmaşa yüklü büyü fırtınalarıyla tahrip edilmiş ve doğanın kurallarını hiçe sayar bir hal almıştı. Bu harap topraklarda normal karşılanan sıra dışı bitki örtüsünün ve hayvanların hiçbiri, Rammus kadar acayip değildir herhalde. Kimse Shurima Çölü'nden gelen bir armadillonun neden Kumungu Ormanı'nı geçip Veba Ormanlarına geldiğine akıl erdiremiyor; ama Rammus'un bu yolculuğu yaptığı bir gerçek. Orada, çarpık sarmaşıkların ve cerahat dolu çürümüşlüğün arasında, tuhaf bir şeye rastladı: göz alabildiğine uzanan çitlerle çevrilmiş, yemyeşil ve sağlıklı çimlerden oluşan bir labirent. Labirenti dolaşırken, bir şeyin -bir ışığın ya da bir tür varlığın- kendisini merkeze doğru çektiğini hissetti. Yaklaşırken, ışık bir anda hareketlendi ve Rammus'u kör ederek bayılttı.

Uyandığında, Rammus'un tüm dünyası değişmişti. Labirent yok olmuştu; önemsiz hayatında ilk defa gerçekten bir şeylerin bilincinde olduğunu hissetti. Bu sıkıntılı durum, Rammus'un telaş içinde titremesine yol açtı.O titrerken, çevresindeki toprak da sallanmaya başladı; durmayı başarana kadar, sarsıntının şiddeti artmaya devam etti. Sarsıntının şiddeti azalırken, Rammus ayağa kalktı ve Veba Ormanları'ndan çıkarak kendisine benzer yaratıkları aramaya başladı. Bu arayış, onu Büyük Duvar'ın güneyindeki topraklara getirdi; ama gittiği hiçbir yerde bir eşi daha yoktu. Bu gezgin hayatın zorluğuna dayanmak için imal ettiği zırh, onun Armordillo lakabını almasını sağladı. Rammus'un arayışı, nihayet onu bilinç sahibi bir armadillonun pek de şaşkınlıkla karşılanmayacağı tek yere getirdi: League of Legends(Efsaneler Ligi).

''Pek çok şey gördüm ama bu... bu bir ilk.''

LOL Şampiyon HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin