Αποχαιρετισμός και αναμνήσεις

8K 601 27
                                    

"Ώστε εδώ είναι η περίφημη 'Santa Monica';" με ρωτάει ο Μπραντ καθώς περπατάμε αγκαλιά κατα μήκος μιας παραλίας που ουτε το όνομα της ξέρω.

"Ναι..... Νομιζω" είπα κοιτώντας τριγύρω.

"Δεν νομίζω να χαθουμε;" είπε και γέλασε.

Στηλωσα το κεφάλι μου στον ώμο του και κρατιομασταν χέρι χερι. Απολάμβανα κάθε στιγμη μαζί του γιατί ξέρω πως σε λιγες ώρες θα πρεπει να τον ξαναποχωριστω.

"Θες γρανιτα;" με ρώτησε καθώς πλησιαζαμε ενα σταντ με παγωτά.

"Ναι!' ενθουσιατικα υπερβολικά.

"Γεια σας. 2 γρανίτες φράουλα παρακαλώ" είπε ευγενικά στον πωλητή.

"Με ξέρεις πολύ καλά!" του ψιθυρισα στο αυτί.

Με φίλησε στο μέτωπο και πλήρωσε για τις γρανίτες.

Συνεχίσαμε να περπατάμε και μιλουσαμε για το πως ηταν η καθημερινότητα μας.

"Ο συγκάτοικος σου είναι αυτός;" ρώτησε ο Μπραντ και μου έδειξε τον Ντίλαν καθώς φιλιοταν με μια κοκκινομαλλα.

"Αχ ναι. Έλεος ειναι. Είναι κάτι σαν πουτανα...... Πουτανος." είπα.

Αρχισε να γελάει και μου θύμισε εναν άλλο λογο που τον είχα ερωτευτεί. "Πουτανος" είπε μεσα απο τα γέλια του.

"Ε τι θες να πω!" εκανα πως με πείραξε.

"Καλά ηρεμω" είπε και αρχισε να πέρνει αναπνοές για να σταματήσει να γελάει. Ξαφνικα κοκκαλωσε. "Τ-Τι ωρα είναι;" με ρώτησε σοβαρα.

"Είναι 5:45" του είπα κοιτώντας το ρολόι μου.

"Ωχ γαμωτο, το αεροπλάνο" κατάλαβα αμέσως τι έγινε. Η πτήση του ηταν στις 6:00 και έπρεπε να πάμε γρήγορα. Τον άρπαξα απο το χερι και μπήκαμε σε ενα ταξί. Είπα στον ταξητζη να μας παει στο αεροδρόμιο και γρήγορα.

"Θα μου λειψεις" του είπα αφού ειχαμε ηρεμήσει μετα απο αυτή τη τρομάρα.

"Κι εμενα μπαλαρίνα μου!" θυμήθηκε το παλιό του παρατσούκλι για μένα. Το έβγαλε έτσι γιατί όταν με πρωτογνώρισε με είδε να χορεύω μπαλέτο σε ενα φιλανθρωπικό παζάρι του σχολείου μας. Όταν με φωνάζει έτσι με κατακλύζουν εκατομμυρια συναισθήματα. Θυμάμαι όταν χορευα, όταν είχα τελειώσει , πήγα να υποκληθω και τα ματια μου επεσαν κατευθείαν επάνω σε δυο πράσινα ματια που με κοιτούσαν. Όταν κατεβηκα απο την σκηνή είχε ερθει. Θυμάμαι να μου λέει ντροπαλά συγχαρητήρια. Απο τοτε αρχίσαμε να κάνουμε παρεα.

Μια συγκατοίκηση άνω-κάτωNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ