Το έξυπνο κακό αγόρι

7.6K 531 33
                                    

Ξυπνησα μυρίζοντας κρεπες να ψήνονται.

Σηκώθηκα και είδα τον Ντίλαν με ποδιά να τηγανίζει κρεπες.

Γέλασα "τώρα φτιάχνεις και πρωινό; πως κι έτσι;" είπα και καθησα στο τραπεζάκι.

"Κι που είσαι ακόμα" είπε και έβαλε σε ενα πιάτο κρεπες και πήρε σιρόπι σοκολάτας και το περιχυσε πανω απο τις κρεπες. Μετα πήρε σαντιγί και έβαλε περισσότερο απο το κανονικό. Πήρε το πιάτο καο το έβαλε μπροστά μου.

Παραξενευτηκα. "Για μένα; σίγουρα δεν άβακες ποντικοφαρμακο;" είπα και κοίταξα τις κρεπες που φαινόταν πολύ ελκυστικές και με φώναζαν να τις φάω.

"Σαν ενα συγνώμη για όλα σου έχω κανει. Και δεν έχουν τίποτα μέσα. Βέβαια σκέφτηκα να βάλω αλλά λέω άστο για αλλη μέρα" είπε και έβαλε ενα άλλο πιάτο για τον εαυτό του. Πήρε και ενα ποτήρι γάλα και ήρθε και έκατσε απέναντι μου.

"Χα χα αστείο, πολλά αστεία λες, μήπως εφαγες αστειοπιτα;" τι κοτσανα ηταν αυτή που πεταξα; τώρα θα με περνάει για καμια ηλίθια.

Αρχισε να γελάει σαν κανα χαζό. Έπιασε το στομάχι του και παραλίγο να πεσει από το τραπέζι. Εγω συνέχισα να τρώω και δεν του έδωσα σημασία.

Όταν σταμάτησε να γελάει είχε δάκρυα στα ματια του.

"Τόσο πολύ αστείο ηταν αυτό που είπα;" απορηθηκα.

"Αστειοπιτα...... Έλεος.... Αποτυχια" είπε πέρνοντας ανάσες.

"Βουλωσε το!" είπα και τον κλωτσισα ελαφρά κάτω απο υο τραπέζι.

"Αου" έκανε πως πόνεσε. "Κλωτσάς δυνατά" είπε τρίβοντας το ποδι του.

"Χορεύτρια είμαι τι περιμένεις" περιφανευτηκα.

"Α σε σχέση με αυτό. Νομιζω βρήκα τι θέλω να σπουδασω και θέλω την γνώμη σου"

"Α ωραία για πες" είπα καθώς τελειωνα την πρώτη μου κρεπα.

"Βιολόγος" είπε και τον κοίταξα κάπως περίεργα. Σίγουρα θέλει να γίνει βιολόγος, είναι δυσκολο--

"Στο σχολείο ήμουν καλός στη βιολογία , στα μαθηματικά, το χαμηλότερο μου ηταν η γλώσσα. Πως νομίζεις ότο με δέχτηκαν εδώ; Και ναι είναι περίεργο πως είμαι καλός σε ενα τέτοια μάθημαρα γιατί είμαι το 'κακό αγόρι' και σκραπας στα πάντα, αυτό δεν σκέφτηκες;"

Ένιωσα λίγο άσχημα γιατί αυτό μου πέρασε απο το μυαλο. Τον εκρινα πολύ γρηγορα και βγήκαν λάθος. Απ οτι κατάλαβα ηταν καλός μαθητής, καλύτερος και απο εμένα που παραλίγο να μείνω στα μαθηματικά. Το έξυπνο κακό αγόρι.

Μια συγκατοίκηση άνω-κάτωNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ